Google Adwords tanfolyam saját cégére szabva

Ma már számtalan blogból és a Google által publikált anyagokból „megtanulhatunk” Google Adwords fiókot készíteni, kezelni, azonban ezek a tanulmányok leginkább az alap készségek elsajátítására jók, a komolyabb tudás megszerzésére személyre szabott Adwords tanfolyamot érdemes igénybe venni.

A Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség tulajdonosa és egyben vezető keresőmarketing tanácsadója Mészáros Ádám kidolgozott évekkel ezelőtt egy olyan komplex oktatási programot, melyet sikeresen alkalmaz a főiskolai óraadások alkalmával is illetve használ a személyre szabott vállalati tanácsadásokon, oktatásokon is.

Felmerülhet a kérdés, hogy mitől egyedi ez az Adwords tanfolyam?

A tanfolyam lényege, hogy a hallgatók ne csak elméleti szinten tudjanak Adwords fiókokat létrehozni, kezelni, hanem képesek legyenek komplex gondolkodásmód alkalmazására is, hisz minden egyes hirdetési fiók más és más, nem lehet ugyan azt a sémát „ráhúzni”, mert ez esetben nem lesz eredményes hosszú távon a kampány. Épp ezért az oktatások felépítése maximum 30% elméleti és 70% gyakorlati munkából tevődik össze. Az elméleti oktatás lényege, hogy megismertessük a rendszer működését, a legfőbb szabályokat, a különböző mutatók jelentőségét, még a gyakorlati képzés alkalmával mindenkinek lehetősége nyílik a saját Adwords fiókjában kipróbálni a tanultakat szakember felügyelete mellett.

Céges megrendelőink számára a már jól bevált képzési tervet kiegészítjük a saját vállalatára szabott javaslatokkal, ötletekkel, konkrét megoldásokkal, így érdemes lehet igénybe venni olyan cégeknek az Adwords oktatás szolgáltatásunkat, ahol szükség van a dolgozók sokrétűbb továbbképzésére.

A vállalati képzéseken maximum 10 fő vehet részt, hisz csak így tudjuk garantálni az egyénenként felmerülő kérdések maradéktalan megválaszolását.

Mit várhat el az Adwords tanfolyamtól?

Az Adwords tanfolyam lényege, hogy ne a hagyományos interneten is fellelhető anyagokból szerezzen valaki felületes tudást, hanem olyan szakembertől vagy szakemberektől:

  • akik napi szinten komoly cégek, multik kampányait kezelik és rálátásuk van az ok okozati összefüggésekre is
  • akik ismerik a kampány optimalizálás legapróbb trükkjeit is, és ezt adott esetben az oktatáson be is tudják mutatni
  • akik rendelkeznek Google Adwords akkreditációkkal és valós ügyfelekkel
  • akik ismerik a keresőoptimalizálás illetve a Google Analytics-ben rejlő lehetőségeket és ezeket alkalmazni is tudják

Ha Ön is úgy érzi, hogy szüksége van vállalata munkatársai számára személyre szabott Adwords tanfolyamra, ne habozzon, de dőljön be a néhány tízezer forintos tanfolyamoknak, válassza ügynökségünk személyre szabott Adwords oktatását!
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.