Google Adwords tanfolyam saját cégére szabva

Ma már számtalan blogból és a Google által publikált anyagokból „megtanulhatunk” Google Adwords fiókot készíteni, kezelni, azonban ezek a tanulmányok leginkább az alap készségek elsajátítására jók, a komolyabb tudás megszerzésére személyre szabott Adwords tanfolyamot érdemes igénybe venni.

A Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség tulajdonosa és egyben vezető keresőmarketing tanácsadója Mészáros Ádám kidolgozott évekkel ezelőtt egy olyan komplex oktatási programot, melyet sikeresen alkalmaz a főiskolai óraadások alkalmával is illetve használ a személyre szabott vállalati tanácsadásokon, oktatásokon is.

Felmerülhet a kérdés, hogy mitől egyedi ez az Adwords tanfolyam?

A tanfolyam lényege, hogy a hallgatók ne csak elméleti szinten tudjanak Adwords fiókokat létrehozni, kezelni, hanem képesek legyenek komplex gondolkodásmód alkalmazására is, hisz minden egyes hirdetési fiók más és más, nem lehet ugyan azt a sémát „ráhúzni”, mert ez esetben nem lesz eredményes hosszú távon a kampány. Épp ezért az oktatások felépítése maximum 30% elméleti és 70% gyakorlati munkából tevődik össze. Az elméleti oktatás lényege, hogy megismertessük a rendszer működését, a legfőbb szabályokat, a különböző mutatók jelentőségét, még a gyakorlati képzés alkalmával mindenkinek lehetősége nyílik a saját Adwords fiókjában kipróbálni a tanultakat szakember felügyelete mellett.

Céges megrendelőink számára a már jól bevált képzési tervet kiegészítjük a saját vállalatára szabott javaslatokkal, ötletekkel, konkrét megoldásokkal, így érdemes lehet igénybe venni olyan cégeknek az Adwords oktatás szolgáltatásunkat, ahol szükség van a dolgozók sokrétűbb továbbképzésére.

A vállalati képzéseken maximum 10 fő vehet részt, hisz csak így tudjuk garantálni az egyénenként felmerülő kérdések maradéktalan megválaszolását.

Mit várhat el az Adwords tanfolyamtól?

Az Adwords tanfolyam lényege, hogy ne a hagyományos interneten is fellelhető anyagokból szerezzen valaki felületes tudást, hanem olyan szakembertől vagy szakemberektől:

  • akik napi szinten komoly cégek, multik kampányait kezelik és rálátásuk van az ok okozati összefüggésekre is
  • akik ismerik a kampány optimalizálás legapróbb trükkjeit is, és ezt adott esetben az oktatáson be is tudják mutatni
  • akik rendelkeznek Google Adwords akkreditációkkal és valós ügyfelekkel
  • akik ismerik a keresőoptimalizálás illetve a Google Analytics-ben rejlő lehetőségeket és ezeket alkalmazni is tudják

Ha Ön is úgy érzi, hogy szüksége van vállalata munkatársai számára személyre szabott Adwords tanfolyamra, ne habozzon, de dőljön be a néhány tízezer forintos tanfolyamoknak, válassza ügynökségünk személyre szabott Adwords oktatását!
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.