Keresőoptimalizálás 2025-ben: Milyen technikai és tartalmi elemek számítanak igazán?
A keresőoptimalizálás (SEO) folyamatosan változó terület, amely 2025-ben is komoly kihívások és lehetőségek elé állítja a weboldal-tulajdonosokat.
2011 augusztusában kisebb változásokon esett át a Google egyik legnépszerűbb terméke, a Google Analytics. "Az új módszernek köszönhetően egyszerűbben áttekinthetőek a weboldalon történt interakciók, azonban kis mértékű változásokat is tapasztalhattok a weboldal jelentéseiben." olvasható a Google publikálásában.
Augusztus előtt az alábbiak szerint mérte a látogatásokat a Google Analytics rendszere: ha 30 perc eltelt egy egyedi látogató oldalmegtekintései között, vége lett a napnak, vagy amikor a látogató bezárta a böngészőablakot. Ha a fentiek közül bármelyik megtörtént, a következő oldalmegtekintés már újabb látogatásnak számított.
Az újítás szerint egy látogatás akkor ér véget, hogyha a felhasználónak eltelik 30 perc egy egyedi látogató oldalmegtekintései között, vagy szintén vége lesz a napnak, illetve a felhasználó forgalmi forrása megváltozik.
A változás legnagyobb hatása az lesz, hogy az analytics felületén a látogatások száma megnőhet, míg a visszafordulási arány, oldalmegtekintés/látogatás, oldalon töltött idő, új látogatók, stb. száma csökkenhet.