Google Analytics változások

2011 augusztusában kisebb változásokon esett át a Google egyik legnépszerűbb terméke, a Google Analytics. "Az új módszernek köszönhetően egyszerűbben áttekinthetőek a weboldalon történt interakciók, azonban kis mértékű változásokat is tapasztalhattok a weboldal jelentéseiben." olvasható a Google publikálásában.

Augusztus előtt az alábbiak szerint mérte a látogatásokat a Google Analytics rendszere: ha 30 perc eltelt egy egyedi látogató oldalmegtekintései között, vége lett a napnak, vagy amikor a látogató bezárta a böngészőablakot. Ha a fentiek közül bármelyik megtörtént, a következő oldalmegtekintés már újabb látogatásnak számított.

Az újítás szerint egy látogatás akkor ér véget, hogyha a felhasználónak eltelik 30 perc egy egyedi látogató oldalmegtekintései között, vagy szintén vége lesz a napnak, illetve a felhasználó forgalmi forrása megváltozik. 

A változás legnagyobb hatása az lesz, hogy az analytics felületén a látogatások száma megnőhet, míg a visszafordulási arány, oldalmegtekintés/látogatás, oldalon töltött idő, új látogatók, stb. száma csökkenhet. 
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.