Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
2025.08.30.
AEO és GEO: Az új korszak a keresőoptimalizálásban
Fedezze fel az AEO és GEO stratégiákat 2025-ben! Gyakorlati tippek, útmutatók és AI-alapú SEO megoldások a vállalkozása láthatóságáért.
A Google DoubleClick fantázia névre hallgató hirdetéstervező immár 35 nyelven, köztük magyarul is elérhető a felhasználók számára.
A Google fontosnak tartja, hogy a felhasználók a saját anyanyelvükön érhessék el a számukra fontos információkat, derül ki a Google AdWords blogból.
2011. augusztusában újabb 19 nyelvvel bővült (arab, bolgár, horvát, cseh, dán, észt, finn, görög, héber, magyar, lett, litván, norvég, román, szerb, szlovák, szlovén, svéd és ukrán) a hirdetéstervező, mellyel az internetezők csaknem 90%-át le tudják fedni. A tervek szerint a Google szeretné további nyelvekkel bővíteni a DoubleClick hirdetéstervezőt, mellyel a számításaik szerint közel 98%-os lenne a lefedettség. Ahhoz, hogy a Google ezt elérje, a hirdetéstervezőt további 40 nyelvre kellene lefordítania.
Fedezze fel az AEO és GEO stratégiákat 2025-ben! Gyakorlati tippek, útmutatók és AI-alapú SEO megoldások a vállalkozása láthatóságáért.
Hogyan változtatja meg az AI a keresőoptimalizálást, miért csökken a kattintási arány, és hogyan növelhető az organikus forgalom AEO/GEO stratégiákkal?