Google DoubleClick hirdetéstervező több nyelven

A Google DoubleClick fantázia névre hallgató hirdetéstervező immár 35 nyelven, köztük magyarul is elérhető a felhasználók számára.

A Google fontosnak tartja, hogy a felhasználók a saját anyanyelvükön érhessék el a számukra fontos információkat, derül ki a Google AdWords blogból.

2011. augusztusában újabb 19 nyelvvel bővült (arab, bolgár, horvát, cseh, dán, észt, finn, görög, héber, magyar, lett, litván, norvég, román, szerb, szlovák, szlovén, svéd és ukrán) a hirdetéstervező, mellyel az internetezők csaknem 90%-át le tudják fedni. A tervek szerint a Google szeretné további nyelvekkel bővíteni a DoubleClick hirdetéstervezőt, mellyel a számításaik szerint közel 98%-os lenne a lefedettség. Ahhoz, hogy a Google ezt elérje, a hirdetéstervezőt további 40 nyelvre kellene lefordítania.
  • Néhány olyan Google Ads változás, amely hozzáértést igényel
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2021.11.03.

    Néhány olyan Google Ads változás, amely hozzáértést igényel

    Olyan tempóban változnak a PPC felületek, leginkább a Google Ads, hogy szinte már képtelenség nyomon követni, adaptálni, és az szerint elkészíteni a hirdetéseinket, ha nincs mellettünk megfelelő szakember.

  • 2022 kiemelt keresőmarketing trendjei
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2021.10.26.

    2022 kiemelt keresőmarketing trendjei

    Ahogyan a keresőoptimalizálásban, úgy a keresőmarketing területén is megjelentek azok a trendek, amelyeket 2022-ben sem szabad figyelmen kívül hagyni. Ezek egymásra épülő folyamatok, míg a keresőoptimalizálás és a linképítés az organikus helyezésekért felelős, addig a keresőmarketing egy összetett folyamatot jelöl.