Google keresési hirdetés már táblagépeken is

A Google elérhetővé tette a kimondottan táblagépekre célozható keresési hirdetési formát is, melynél érdemes az első 2 pozícióban lennünk, hisz a megszokottól eltérően a keresési találatok tetején nem három, hanem csak 2 hirdetési hely van.

Az újítás oka az volt, hogy a rohamosan gyarapodó táblagépeket használó internetezőknek kimondottan táblagépre optimalizált környezetben jelenjenek meg a Google kereső találatai. Az optimalizált környezet hatására módosultak a hirdetések elhelyezkedései is, például hogyha a táblagép fekvő pozícióban van, akkor a találati lista elején maximum 2 hirdetés jelenik meg, míg álló pozícióban kizárólag csak 3.

Érdemes lehet kipróbálni egy jól teljesítő kampány esetében egy kimondottan csak táblagépekre célzott kampány létrehozását is, ezzel információt kaphatunk arról, hogy az általunk hirdetett termék, vagy szolgáltatás mennyire népszerű a táblagépeket használó Google keresőben történő felhasználók körében.
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.