Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
2025.08.30.
AEO és GEO: Az új korszak a keresőoptimalizálásban
Fedezze fel az AEO és GEO stratégiákat 2025-ben! Gyakorlati tippek, útmutatók és AI-alapú SEO megoldások a vállalkozása láthatóságáért.
A Google elérhetővé tette a kimondottan táblagépekre célozható keresési hirdetési formát is, melynél érdemes az első 2 pozícióban lennünk, hisz a megszokottól eltérően a keresési találatok tetején nem három, hanem csak 2 hirdetési hely van.
Az újítás oka az volt, hogy a rohamosan gyarapodó táblagépeket használó internetezőknek kimondottan táblagépre optimalizált környezetben jelenjenek meg a Google kereső találatai. Az optimalizált környezet hatására módosultak a hirdetések elhelyezkedései is, például hogyha a táblagép fekvő pozícióban van, akkor a találati lista elején maximum 2 hirdetés jelenik meg, míg álló pozícióban kizárólag csak 3.
Érdemes lehet kipróbálni egy jól teljesítő kampány esetében egy kimondottan csak táblagépekre célzott kampány létrehozását is, ezzel információt kaphatunk arról, hogy az általunk hirdetett termék, vagy szolgáltatás mennyire népszerű a táblagépeket használó Google keresőben történő felhasználók körében.
Fedezze fel az AEO és GEO stratégiákat 2025-ben! Gyakorlati tippek, útmutatók és AI-alapú SEO megoldások a vállalkozása láthatóságáért.
Hogyan változtatja meg az AI a keresőoptimalizálást, miért csökken a kattintási arány, és hogyan növelhető az organikus forgalom AEO/GEO stratégiákkal?