Google keresési hirdetés már táblagépeken is

A Google elérhetővé tette a kimondottan táblagépekre célozható keresési hirdetési formát is, melynél érdemes az első 2 pozícióban lennünk, hisz a megszokottól eltérően a keresési találatok tetején nem három, hanem csak 2 hirdetési hely van.

Az újítás oka az volt, hogy a rohamosan gyarapodó táblagépeket használó internetezőknek kimondottan táblagépre optimalizált környezetben jelenjenek meg a Google kereső találatai. Az optimalizált környezet hatására módosultak a hirdetések elhelyezkedései is, például hogyha a táblagép fekvő pozícióban van, akkor a találati lista elején maximum 2 hirdetés jelenik meg, míg álló pozícióban kizárólag csak 3.

Érdemes lehet kipróbálni egy jól teljesítő kampány esetében egy kimondottan csak táblagépekre célzott kampány létrehozását is, ezzel információt kaphatunk arról, hogy az általunk hirdetett termék, vagy szolgáltatás mennyire népszerű a táblagépeket használó Google keresőben történő felhasználók körében.
  • 5+1 SEO trend, ami dominálni fog 2022-ben
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2021.10.22.

    5+1 SEO trend, ami dominálni fog 2022-ben

    Tisztában vagyunk vele, hogy akárcsak az időjárás jelentésben, a keresőoptimalizálásban sem lehet kőbe vésett előrejelzéseket lobogtatni. A 2021-es évben szinte végig domináltak azok az indexelési problémák, amelyeket mai napig nem sikerült a Google-nak fixálni, ami szinte naponta téma akár a hazai, akár a nemzetközi SEO fórumokon.