Google keresési hirdetés már táblagépeken is

A Google elérhetővé tette a kimondottan táblagépekre célozható keresési hirdetési formát is, melynél érdemes az első 2 pozícióban lennünk, hisz a megszokottól eltérően a keresési találatok tetején nem három, hanem csak 2 hirdetési hely van.

Az újítás oka az volt, hogy a rohamosan gyarapodó táblagépeket használó internetezőknek kimondottan táblagépre optimalizált környezetben jelenjenek meg a Google kereső találatai. Az optimalizált környezet hatására módosultak a hirdetések elhelyezkedései is, például hogyha a táblagép fekvő pozícióban van, akkor a találati lista elején maximum 2 hirdetés jelenik meg, míg álló pozícióban kizárólag csak 3.

Érdemes lehet kipróbálni egy jól teljesítő kampány esetében egy kimondottan csak táblagépekre célzott kampány létrehozását is, ezzel információt kaphatunk arról, hogy az általunk hirdetett termék, vagy szolgáltatás mennyire népszerű a táblagépeket használó Google keresőben történő felhasználók körében.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.