Google keresőoptimalizálás

Szeretné, ha online szolgáltatása első helyen szerepelne a Google találati oldalain? Ehhez professzionális SEO ügynökségre vagy szakemberre van szükség. Egyedül ne álljunk neki Google keresőoptimalizálásnak, mert nem biztos, hogy megfelelő tudásunk van a technikai problémák feltérképezéséhez és ezek szakszerű megoldásához.

Új webes felület keresőoptimalizálása

Javasolt az egész projekt kialakítása előtt alkalmazni egy profi SEO szakembert vagy ügynökséget, mert így el tudjuk kerülni azokat a később felmerülő problémákat, melyek programozásilag teljesen helyesek, viszont keresőoptimalizálási szempontból nem felelnek meg a 2017-es Google által leírt irányelveknek.

A tervezés alatt előjöhetnek problémák, mint például a nem felhasználóbarát menüszerkezet és navigáció kialakítása, a Google és a Microsoft által is javasolt Material Dizájn elhagyása, elavult kódolási technikák használata, a duplikált tartalmak nem megfelelő kezelése, a képek különféle képernyőméretekre való optimalizálásának elhagyása, vagy akár a belső rendszer helytelen működése, mely lassíthatja webes felületünket.

Meglévő webes felület keresőoptimalizálása

Ez akkor a leghatékonyabb, ha a webes vállalkozásunkat üzemeltető informatikai cégnél olyan programozók dolgoznak, akik tisztában vannak a 2017-es SEO normákkal, melyeket képesek is beépíteni már meglévő egyedi vagy dobozolt rendszerükbe.

Amennyiben nem vagyunk biztosak az informatikai cég szakmai tudásában, kérjünk egy rendszer auditot egy külsős rendszer tervezőtől, aki meg tudja mondani, hogy milyen normáknak felel meg a jelenleg használt rendszer. Ezután lehet érdemileg foglalkozni a Google keresőoptimalizálással, hiszen ha rossz az informatikai csapat, nem lehet fejlesztéseket kérni, melyek kulcsfontosságúak lehetnek egy cég jövőjével kapcsolatban.

SEO szakember vagy ügynökség nélkül semmiképp se bízzuk átlagos informatikai cégekre webes felületünk kialakítását, mert nekik nem biztos, hogy a Google keresőoptimalizálás a fő profiljuk.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.