Google keresőoptimalizálás előrejelzés: mire várhatunk 2018-ban?

Mivel a keresőket is állandóan fejlesztik, emiatt erre mindenképpen tudniuk kell reagálni a SEO szakembereknek, hogy egy webáruház Google keresőoptimalizálása mindig naprakész legyen.

1. Gyorsaság

Fontos, hogy megszabadítsa webes felületét minden olyan fölösleges elemtől és információtól, mely zavarná a felhasználói élményt, illetve az oldal lassulásával járna.

2. Mobil-barát elrendezés

A Google keresőoptimalizálás során ma már elengedhetetlen az, hogy a kis képernyős készülékeken is gyorsan lehessen navigálni egy adott webes felületen.

3. Long Tail Kulcsszavak használata

Az egyszerű kulcsszavakkal már igen nehéz dolgozni a Google keresőoptimalizálás alatt, így összpontosítson arra, hogy bonyolultabb, több szavas kifejezésekre élezi ki webes felületén a hangsúlyt.

4. Minőségi tartalom

Használja saját kutatásai eredményeit, élményeit, véleményét, s ezeket tegye közzé blogjain, webes felületein. Ne másoljon!

5. Frissítés

Fontos, hogy a régen megírt blog bejegyzéseit időnként új információkkal frissítse, hiszen ez nemcsak a Google keresőoptimalizálás során lesz előny, de az újításoknak a felhasználók is mindig örülnek.

6. Linképítés: nem a mennyiség, hanem a minőség számít

Jól menő blogokban, magazinokban érdemes elhelyezni értékes és hasznos szövegekbe a vállalati linkeket, nem pedig haszontalan linkgyűjtő oldalakra.

7. Hangalapú keresés

Mivel egyre többen használják már a hangalapú keresést, fontos, hogy webes felülete úgy legyen kialakítva tartalom és technikai szempontból is, hogy az alkalmas legyen a hangalapú keresésre is.

8. HTTPS

Már több éve javasolja maga a Google is, hogy a https használata a biztonság miatt igen fontos, emiatt a Google keresőoptimalizálás egyik legfontosabb lépése az, hogy átálljon a webes felület HTTPS-re.

9. Közösségi média

Manapság az emberek nem is tudnának meglenni Facebook, YouTube, stb. nélkül, így fontos, hogy vállalata képviselje magát értékes, folyamatos tartalommal ellátott közösségi média oldalakon lévő vállalati profillal.

10. Felhasználóbarát környezet

A Google keresőoptimalizálásnak ez az egyik szinte legfontosabb eleme, hiszen ez vizsgálja meg azt, mennyire gyorsan, akadálymentesen, illetve praktikusan lehet használni egy webes felületet.
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.