Google partner ügynökség

Mit is jelent Google Partner ügynökségnek lenni és ez a partnerség az Ügyfélnek milyen előnyökkel jár? Miért lehet több egy partner ügynökség, mint a többi? Ebben a cikkben ezekre a kérdésekre fogjuk megkapni a választ.

Ahhoz, hogy valaki Google Partner Ügynökség legyen a jelenleg érvényben lévő 9 akkreditáció (Google vizsga) közül legalább egy alap Adwords vizsgával, valamint egy emelt szintűvel kell rendelkeznie. Az Adwords vizsga alkalmával a szakértőnek számot kell adni a keresési hirdetések, display hirdetések, mobil hirdetések, Youtube hirdetések, shopping hirdetések létrehozásáról, kezeléséről és bizonyos szituációk optimális kezeléséről. Ezeken felül léteznek további kapcsolódó vizsgák, melyek a Google Analytics emelt szintű kezelésére, a digitális értékesítésre, valamint a mobil webhelyek szakszerű létrehozására irányulnak.

Nagyon sok magyar ügynökség azonban csak a minimum szintet teljesíti, mert vagy nincs idejük, vagy nincs olyan mértékű tudásuk, mely a 9 Google Partner vizsga teljesítéséhez szükséges lenne.

A Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség csapata egytől egyig teljesítette ezt a 9 akkreditációból álló vizsgakövetelményt, így biztos lehet abban, hogy Google Adwords kampányai szakértő kezekben vannak/lesznek.

Ha az ügynökség részéről a szakértők maradéktalanul teljesítették ezeket a vizsgákat, vagy a minimum feltételt, utána már csak a havi Adwords költésnek kell megfelelnie ahhoz, hogy valaki megkaphassa a Google Partner jelvényt.

De milyen előnyökkel is járhat ez a partnerség az Ügyfélnek?

Alapesetben már az, hogy egy ügynökség rendelkezik egy olyan Google minősítéssel, mely azt tanúsítja, hogy az ott dolgozók értenek a Google kampányok kezeléséhez azt gondoljuk, hogy már magában egy előny, azonban a valódi előny a Google központ hozzáállása az adott ügynökséghez. Egy kiemelt partner ügynökség bármikor tud akkreditált Google tanácsadótól segítséget kérni a központban, ami alap esetben egy átlagos Adwords fiók esetében nem biztosított az Ügyfeleknek.

Előnynek említhető meg az is, hogy nagyon sok olyan béta termék létezik, amit az átlag Adwords felhasználó nem kap meg, vagy csak hónapok, évek múlva tehet rá szert egy partner ügynökségnél legtöbbször rendelkezésre állnak, így ezzel az ügyfél jelentős piaci előnyre tehet szert, ha ezeket implementálja számára a kampányait kezelő cég.

Összességében elmondható, hogy érdemes körültekintően választani Google Partner ügynökséget, mert nem minden a jelvény. A hozzáállás, az empátia az Ügyfél kérdéseire történő szakértő válaszadás, valamint a korrekt árajánlat épp olyan fontos szempont, mint az, hogy valaki teljesítette e a szükséges Google vizsgákat vagy sem.

Ha úgy érzi, hogy jelenlegi Adwords kampányai nem teljesítenek úgy, ahogy azt Ön szeretné és szeretne egy kötetlen beszélgetés alkalmával egy díjmentes fiók auditot, akkor keressen bennünket bizalommal a nap 24 órájában!
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.