Google plus one, azaz a +1 története

A Google nemrégiben indította útjára a plus one, avagy +1 szolgáltatását, mellyel hasonlóan a Facebook likeokhoz kinyilváníthatjuk tetszésünket az adott weboldal iránt. A kérdés az, hogy mi a célja a Google-nek ezzel az új termékével?

De mi is kell ahhoz, hogy +1 ezhessünk?

Nincsen másra szükségünk, mint egy gmailos fiókra. A +1 érdekessége, hogy nem csak a keresőben lévő weboldalakat tudunk +1-ezni, hanem már az AdWords hirdetéseket is. Értelemszerűen minél többen +1-ezik weboldalunkat, annál előkelőbb helyen szerepelhet a találati listán, valamint minél többen +1-ezték Adwords hirdetésünket annál erősebb minőségi pontszámot (quality score) kap.

A sok leleményes felhasználó máris elkezdte vadul regisztrálni a gmail-os fiókokat és +1 ezni saját weboldalukat. Természetesen a +1 értéke sem egyenrangú, minél régebbi egy gmail-os fiók, annál értékesebb.

Az interneten találunk ettől még érdekesebb hirdetéseket is, vannak olyan ügynökségek, akik pénzért kínálják ezen szolgáltatásukat, így ha szeretnék 100 db +1-et vásárolni, akár ezt is megtehetjük.

Azért jó tudni, hogy egy weboldal keresőben betöltött pozíciója nem csak azon múlik, hogy mennyi +1-et kapott, így amikor azon gondolkozunk, hogy hogyan kerülhetne oldalunk előkelőbb pozícióba, elsőnek vizsgáljuk meg a keresőoptimalizáltságát, valamint a link kapcsolatait.
 
  • Néhány olyan Google Ads változás, amely hozzáértést igényel
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2021.11.03.

    Néhány olyan Google Ads változás, amely hozzáértést igényel

    Olyan tempóban változnak a PPC felületek, leginkább a Google Ads, hogy szinte már képtelenség nyomon követni, adaptálni, és az szerint elkészíteni a hirdetéseinket, ha nincs mellettünk megfelelő szakember.

  • 2022 kiemelt keresőmarketing trendjei
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2021.10.26.

    2022 kiemelt keresőmarketing trendjei

    Ahogyan a keresőoptimalizálásban, úgy a keresőmarketing területén is megjelentek azok a trendek, amelyeket 2022-ben sem szabad figyelmen kívül hagyni. Ezek egymásra épülő folyamatok, míg a keresőoptimalizálás és a linképítés az organikus helyezésekért felelős, addig a keresőmarketing egy összetett folyamatot jelöl.