Google plus one, azaz a +1 története

A Google nemrégiben indította útjára a plus one, avagy +1 szolgáltatását, mellyel hasonlóan a Facebook likeokhoz kinyilváníthatjuk tetszésünket az adott weboldal iránt. A kérdés az, hogy mi a célja a Google-nek ezzel az új termékével?

De mi is kell ahhoz, hogy +1 ezhessünk?

Nincsen másra szükségünk, mint egy gmailos fiókra. A +1 érdekessége, hogy nem csak a keresőben lévő weboldalakat tudunk +1-ezni, hanem már az AdWords hirdetéseket is. Értelemszerűen minél többen +1-ezik weboldalunkat, annál előkelőbb helyen szerepelhet a találati listán, valamint minél többen +1-ezték Adwords hirdetésünket annál erősebb minőségi pontszámot (quality score) kap.

A sok leleményes felhasználó máris elkezdte vadul regisztrálni a gmail-os fiókokat és +1 ezni saját weboldalukat. Természetesen a +1 értéke sem egyenrangú, minél régebbi egy gmail-os fiók, annál értékesebb.

Az interneten találunk ettől még érdekesebb hirdetéseket is, vannak olyan ügynökségek, akik pénzért kínálják ezen szolgáltatásukat, így ha szeretnék 100 db +1-et vásárolni, akár ezt is megtehetjük.

Azért jó tudni, hogy egy weboldal keresőben betöltött pozíciója nem csak azon múlik, hogy mennyi +1-et kapott, így amikor azon gondolkozunk, hogy hogyan kerülhetne oldalunk előkelőbb pozícióba, elsőnek vizsgáljuk meg a keresőoptimalizáltságát, valamint a link kapcsolatait.
 
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.