Google Ügynökségi Nap 2013: ott voltunk!

Lengyelországban rendezték meg a CEE Google Agency Day 2013-at, melyen a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség is részt vett. Ügyvezetőnk, Mészáros Ádám Google minősített keresőmarketing specialista képviselt bennünket a programsorozaton.

Ezt a Google konferenciát kifejezetten a közép-kelet-európai, keresőmarketinggel foglalkozó ügynökségek számára szervezték, így a programnak helyt adó Lengyelországon kívül Csehország, Bulgária, Románia, Szlovákia s természetesen Magyarország szakemberei gyűltek össze.

Az előadók a leginkább naprakész információkat osztották meg, hiszen az előadók között több Google-alkalmazott is volt. A szünetekben kapcsolatépítésre és tapasztalatcserére is lehetőség volt, s örömmel vettük tudomásul, hogy a nemzetközi viszonylatban is jelentős ügynökségek partnerként tekintettek egymásra. Megosztottuk sikereinket kollégáinkkal, és sok hasznos tippel térhettünk haza.

Artur Waliszewski, a Google közép-kelet-európai regionális felelőse köszöntötte a szakértőket. A lengyel és angol nyelven zajló prezentációkból külön kiemelnénk Adam Kwaśniewski előadását. Ő az első, aki a lengyel Google-höz csatlakozott még 2005-ben.

Elemzésében kitért arra, hogy Közép- és Kelet-Európára jellemző trendek alapján az online hirdetések jelentős növekedés előtt állnak. Ebből az következik, hogy még fontosabb lesz ebben a régióban a keresőmarketing szakmai képviselete, hiszen a magasabb reklámköltés következménye, hogy a büdzsét minél hatékonyabban kell majd felhasználni. Szinte minden szolgáltatási területen a konkurencia erősödése várható az online hirdetési piacon, így a szakszerű kampányfelügyelet fontosabbá válik majd Magyarországon is.

Statisztikákkal és esettanulmányok bemutatásával folytatódtak az előadások.

Szó volt a mobilfelületek térnyeréséről, valamint a közép-kelet-európai üzleti lehetőségekről, méghozzá érdekes módon egy izraeli eset tükrében. Talán a legszórakoztatóbb prezentáció során pedig a Harlem Shake nevű mém tükrében tanulhattunk a videomarketingről.

A Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség büszke rá, hogy az idei CEE ügynökségi Google napon részt vehetett.

Tisztában vagyunk vele, hogy az online marketing napról napra változó trendjei miatt állandó ismeretfrissítést követel meg, így nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a Google szakembereitől tanultakat átültessük a mindennapi gyakorlatba hazai ügyfeleink számára is – mintha csak Önök is ott lettek volna velünk.
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.