Hogy alakulnak a szövegírás árak 2018-ban?

Mert az egyedi tartalom készítésre nem mindenkinek van ideje

Szinte már a csapból is az folyik, hogy gyártsunk minél több egyedi tartalmat, hogy webes felületünk telis-tele legyen értékes és érdekes cikkekkel. Viszont be kell vallani: a legtöbb vállalatnak kisebb gondja nagyobb annál, hogy épp frissült-e valami a blogban, vagy a közösségi média oldalakon. Ilyenkor jön jól egy profi szövegíró. De vajon milyenek a szövegírás árak?

Céget vagy szabadúszót válasszon?

Ez talán első hangzásra nehéz választásnak tűnhet, viszont a cég méretéből adódóan igen egyszerű rá a válasz.

Egy hatalmas multi nyilván meg tud engedni magának naponta frissülő blog bejegyzéseket, Instagram posztokat, de akár YouTube videókat is. Ezeket érdemes a nagy mennyiség miatt egy cégre bízni, mely általában keresőmarketing ügynökség szokott lenni, hiszen az ilyen típusú bejegyzésekhez nem árt a marketing véna.

Kis- és középvállalatok esetében már elég lehet megkeresni egy szabadúszót, akinek weboldalán megtekinthetőek az eddigi referenciái, s ezeket visszanyomozva meg lehet érdeklődni a korábbi ügyfeleitől, hogy mennyire voltak elégedettek az illető szövegírási készségeivel.

Mivel a szövegírás árakat nagyban befolyásolja a téma, illetve az adott időtartam alatt gépelt karakterek száma is, így valószínűleg egy ruhabolt szövegei sokkal olcsóbbak lesznek, mint egy atomfizikai weboldal blog posztjainak ára.

Emiatt aki csomagokat ajánlj az interneten, az megint egy jó példa arra, hogy messziről el kell kerülni, hiszen ha ugyanannyiba kerülnek a szövegírási árak egy egyszerű és egy alapos kutatást igénylő bejegyzés esetén is, az arra utal, hogy valószínűleg nem fog elmélyedni az illető a témában, hanem le fog másolni valahonnan valamilyen szöveget.

Így érdemes aszerint választani szövegíró marketing csapatot vagy szabadúszót, hogy milyen bonyolultságú vagy komolyságú szöveget szeretne kérni, hiszen egy hosszabb projekt folyamatos és komoly munkamorált igényel.

Így a legjobb talán, ha profi kezekre bízza cége online megjelenéseinek szövegírását, hogy az adott határidőre mindig minden bejegyzés precízen és marketing szemmel nézve is frappánsan legyen megszerkesztve.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.