Hogyan építsünk linket kiszuperált infografikákkal?

 Az, hogy nem mi hoztunk létre valamilyen tartalmat, még nem feltétlenül jelenti azt, hogy nem is használhatjuk fel saját linképítési szándékainkhoz – természetesen azzal a kikötéssel, hogy új és értékes tartalommal bővítjük, nem pedig csak ellopjuk.
 
Bár a célközönség tekintetében természetesen ez változhat, mégis általánosságban elmondható, hogy az (igényesen kivitelezett és érdekes) infografikákat igencsak kedveli és előszeretettel osztja meg sok internetező. Ha nem értünk az ilyenek készítéséhez, az nem jelent problémát – elegendő annyit tennünk, hogy a célközönségünket érdeklő, tevékenységi körünkkel kapcsolatos régi infografikákat keresünk.
 
Ezután következik a hozzáadott érték – a remek, de régi infografikákat frissítsük a legújabb adatokkal, információkkal, esetleg alakítsuk át őket valamelyest saját céljainknak megfelelően, hogy olyan információkat is tartalmazzanak, amelyek az eredetiben nem szerepeltek, számunkra azonban jelentőséggel bírnak. Ezt követően közzé kell tenni a frissített tartalmat. Ez várhatóan önmagában is generál látogatottságot és megosztásokat, de a legszebb része csak ezután következik.
 
Egy megbízható backlink checker segítségével megtalálhatjuk és felkereshetjük azokat az oldalakat, melyek az eredeti infografikát közzétették. Érdemes informálni őket arról, hogy elérhető egy új, frissebb, jobb változat, és felajánlani, hogy linkeljenek az általunk közzétett tartalomra akár a régi helyett, akár újként megosztva munkánkat.
Így, miközben népszerű tartalmat generálunk minimális erőfeszítéssel, rendkívül értékes hivatkozásokra tehetünk szert akár igen nagy reputációjú, mind a célközönség, mind a keresőmotorok számára nagy becsben tartottnak ítélt szakmai oldalaktól.
A vizuális tartalmak az elmúlt időben igen népszerűek lettek, és aki nem próbálja meg ezt kihasználni linképítési kampánya során, nagy lehetőségtől eshet el, pedig szinte semmibe sem kerül kipróbálni, mennyire hatékony saját célközönségünkkel ez a módszer.
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.