Hogyan indítsunk be egy új weboldalt?

 Akármilyen jó weboldalt készítünk is, valószínűtlen, hogy az egyből népszerű lesz – ehhez komoly munkára, tudatos tevékenységre van szükség. Tehát pontosan hogy tornászhatjuk fel egy újonnan indult weboldal látogatottságát?

A két kulcskérdés itt az, hogy látogatottság nélkül hogyan lehet hatékony a linképítés, és linképítés nélkül hogyan szerezhetünk látogatókat – ördögi körnek tűnik ez, de ha hozzáértőt bízunk meg a feladattal, számtalan helyen megtörhetjük. A web 2.0 szépsége, hogy kismillió lehetőséget biztosít akár az újszülöttek számára is arra, hogy viszonylag gyorsan tegyenek szert nagy ismertségre és elismertségre.
 
Ha egy keresőmarketing ügynökséghez fordulunk a feladattal, három teendő lesz, amelyet elsőként megjelölnek majd számunkra. Ezek a minőségi tartalom előállítása, a célzott látogatottság megteremtése és a hivatkozások begyűjtése. Minden más másodlagos, a bonyolultabb stratégiákat érdemes akkora tartogatni, ha már van egy alapunk, amire támaszkodva meg is éri bevetni őket.
 
A legelső teendő tehát, amiben rendkívül nagy segítséget nyújthat egy keresőmarketing ügynökség tapasztalt munkatársa, a tartalommarketing beindítása. A legjobb, ha az oldal már eleve "feltöltve" indul el, ám ez nem elég, rendszeresen kell új és minőségi tartalmakat közzétennünk. Ez a keresőmotoroknak is tetszeni fog, de ha megtaláljuk a megfelelő csatornákat a megosztásra, célközönségünk is elkezd majd felfedezni minket. És persze, nem szabad elfeledkezni a megfelelő keresőoptimalizálásról sem, a kulcsszavakról, egyedi címekről és leírásokról, a duplikált tartalmak kerüléséről stb.
 
És milyen csatornákról lehet szó? Ha jól határozzuk meg célközönségünket, nem okozhat nagy gondot megtalálni azokat a fórumokat, ahol elérhetjük őket. Ez jelentheti a közösségi médiát, szakmai fórumokat, blogokat – a lényeg, hogy olyan helyen tehessük közzé hivatkozásainkat, ahol valóban ráharapnak majd, hiszen érdekes tartalmakat közlünk számukra. Ez látogatottságot és ismertséget generál majd, és a tartalmak továbbosztásában is nagy segítséget jelenthet, így a linképítésben is nagy szerepe lehet.
 
Végül maga a tudatos linképítés következik, amelyet a korábban nyert látogatottsággal már könnyebben kivitelezhetünk majd, hiszen ha jól célozzuk a tartalmakat és jó csatornák használunk, mind többen hivatkoznak majd ránk. Ez pedig nem csak több átkattintást jelent, hanem SEO szempontból akár már rövidtávon is erősebb pozíciót is, hiszen a keresőmotorok is felfedeznek minket maguknak. A kulcs tehát az egyediség, aktivitás és a pontos célzás, és jó eséllyel bebikázhatjuk oldalunkat, hogy azután rászabadíthassuk a komplex keresőmarketing stratégiákat is.
 
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.