Hogyan tudja befolyásolni a közösségi média a SEO eredményeket?

Világszerte a legnagyobb vállalatok már évek óta használják a közösségi média oldalak adta marketing lehetőségeket, de Magyarországon ez még igen gyerekcipőben jár. Míg nyugaton már szinte “befoglalják” a közösségi média oldalak sztárjait - influencereket - addig itthon a legtöbb cég csak egy céges profillal rendelkezik itt-ott, de nem nagyon mélyednek bele a hirdetéseken kívül a Facebook, Instagram vagy YouTube oldalak számos értékesítési lehetőségébe.

Hogyan segíthetik tovább a közösségi média oldalak a cégeket a 2018-as évben?

  • Megbízhatóság növelése
    • Egy céges poszt alatti lájkok, hozzászólások és megosztások nemcsak a potenciális vásárlók, de a legnagyobb keresők számára is egyértelművé válik az emberek cégbe vetett hite. Így a megosztásokból létrejövő backlinkek száma organikusan növekszik, mely hatására nagyobb “területet” fed majd le a cég az online piacon, s jobb eséllyel indul a konkurensekkel szemben a keresők találati oldalain.
    • Ezt pedig csak egyedi tartalommal és vásárlókat megszólító posztokkal lehet csak elérni. A másolás vagy fordítás továbbra is tiltólistán van!
  • Személyesebb kapcsolat az ügyfelek és a cég között
    • Míg itthon alig tudják a cégek megfizetni a közösségi média platformok hozzászólásaival kapcsolatos eredmények elemzését, addig külföldön már külön részlegek foglalkoznak cégen belül ezekkel az értékes adatokkal. Miért?
    • Mert a vállalat-ügyfél kapcsolatot így sokkal személyesebbé lehet tenni, ezáltal sokkal pontosabban lehetséges kiszolgálni az ügyfeleket, hiszen a hozzászólásokból vagy különféle fórumokból beérkező igényeik bárki számára elérhetőek.
  • Élő videók, Instagram Stories
    • A legtöbb felmérés azt mutatja, hogy az embereket jobban érdeklik az élő videók, mint az előre felvett műsorok, így jót tehet bármelyik vállalatnak, ha bizonyos céges eseményekről élő videó hozzáférést biztosít a felhasználók számára a különféle közösségi média oldalakon. 
  • Influencer Marketing
    • Továbbra is fontos, hogy egy vállalatnak a céges profilnak megfelelő közösségi média sztárral legyen hosszútávú kapcsolata, hogy a híresség rajongói táborában található emberek potenciális vásárlókká nőjék ki magukat - szintén organikusan.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.