Hogyan válasszon keresőmarketing ügynökséget?

Valljuk be, nem könnyű ma már a weben érvényesülni. Nincs olyan szakma, vagy szolgáltatási kör, ahol ne lenne komoly verseny azon a szinten, ami már bevétel szempontjából sem elhanyagolható. Az is tény, hogy napjainkban egyre-másra jelennek meg minden téren az önjelölt guruk és szakértők, akik minden tudás és főleg tapasztalat nélkül látnak hozzá egy weboldal építéséhez, optimalizálásához. Aztán, ha az ígért eredmény elmarad, a weboldal tulajdonos nem tehet mást, mint komolyabban hozzá fog olyan szakértő csapatot keresni, akiknél tudás és tapasztalat egyaránt jelen van.

A keresőmarketing egy összetett folyamat, a PPC alapú hirdetések felépítése és kezelése szakértelmet igényel. Óriási sikereket is könnyedén el lehet érni a fizetett hirdetések által, de igen nagy a veszélye annak is, hogy egy rosszul beállított célzás, vagy nem teljesen körültekintő módszerrel az ügyfél pénzét égeti ugyan, de eredményt nem hoz.
 

A megbízható keresőmarketing ügynökség ismérve

Ahhoz, hogy nyugodtan rábízhassa vállalkozása weboldalát a kiválasztott keresőmarketing szakemberre, sok mindennek kell együtt állnia! Ahhoz, hogy a munka során biztonsággal le tudja reagálni a különféle újításokat, a PPC hirdetések körüli folyamatos változásokat, a tanácsadónak minden esetben naprakész információval kell rendelkeznie.

Nem kérdés, olyan tanácsadóval érdemes együtt dolgozni, akinek magas szintű, Google általi akkreditációi vannak, mert így biztosított a tény, hogy a folyamatos képzések és a megszerzett tudás nagyságrenddel emeli az eredmény hatékonyságát.

Vírusmédia Keresőmarketing Ügynökség akkreditációi

Ügynökségünk az ügyfeleknek nyújtandó kimagasló teljesítmény miatt kiemelten fontosnak tartja az olyan Google akkreditációk megszerzését, amelyek tevőlegesen is hozzájárulnak az Önök sikeréhez, ami egyben a mi sikerünk is.

Akkreditációink a teljesség igénye nélkül, mivel folyamatos a minősítések megszerzése:

  • Google Adwords (keresési hálózat, display hálózat, shopping, mobil hirdetés kezelés), Youtube, Google Analytics, Tag manager minősítés
  • Bing Accredited Professional minősítés
  • HubSpot Inbound akkreditáció
  • Mobile Sites Certification (mobil weboldalak készítése és menedzselése)
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.