Így használják ki a klímaváltozásban rejlő reklámozási lehetőségeket az online marketing ügynökségek

Nyakunkon a klímaváltozás, s ha Kína, az USA, Oroszország, India és Japán nem csökkenti le drasztikusan a szén-dioxid-kibocsátást, teljesen mindegy, hogy hányan hagynak fel a műanyag vásárlással vagy a pazarló életmóddal, ezek az apró, de bájos erőfeszítések mit sem fognak érni, ha globálisan nézzük a problémát.

Az online marketing ügynökségek folyton a felhasználói tevékenységeket figyelik, így nagyon jól tudják, hogy a millenium körül született emberek ma már az aktív dolgozó réteg képviselői. Ez a generáció pedig már megtanulta az iskolában, hogy nem szabad szemetelni, a fosszilis tüzelőanyagok környezetkárosítóak, ahogyan a túlzott fogyasztás és vásárlás sem tesz jót bolygónk egészségének.

A globális olaj-bojkottra még várni kell, de a marketing kampányok már kihasználhatják a klímaváltozásban rejlő lehetőségeket.

Szerencsére Európában, pláne nálunk keleten, nem nagyon jellemző a dőzsölő életmód, hiszen erre a legtöbb embernek egyszerűen nincs pénze. Így itthon nem nagyon ér semmit sem az, ha azt mondjuk az embereknek, hogy ne vásároljanak túl sok dolgot, mert amúgy sincs pénzük arra a túl sok dologra, amit szívesen megvennének.

Helyette érdemes felhívni a felhasználók figyelmét az adott vállalat környezetbarát lépéseire.

Szerencsére egyre több környezettudatos online bolt nyílik nap mint nap az interneten, ahol igyekeznek figyelni a cégek arra, hogy a csomagolás újrahasznosítható legyen, vagy például arra, hogy az adott termék ne roncsolja se az emberi szervezetet, se a környező vizeket vagy talajt.

Ennek ellenére a jelenlegi piacon még mindig rengeteg olyan termék kapható, amelyre még rá is van írva, hogy káros az élővilágra - gondoljunk csak arra a rengeteg tisztítószerre, lefolyótisztítóra vagy újrahasznosíthatatlan csomagolásra, amelyekben az üzletek polcaira kerülnek a termékek.

A mostani aktív dolgozói rétegnek viszont már fontos, hogy legyen választási lehetősége, s egyre gyakoribb, hogy a környezetbarát verziót választja a hagyományos, az élővilágra borzasztóan ártalmas termékek helyett.

Biokampány a köbön

Az online marketing ügynökségek egyik legjobb taktikája az, hogy kihasználják az aktuális trendeket. Legyen az egy új internetes őrület (Mommy dance, Donald Trump twitter bejegyzései, Észak-Kórea, Day in a life, respond és review videók, stb.), vagy egy komoly téma, mint a klímaváltozás, a lényeg ugyanaz: felhasználni a promóciós kampányokban az aktuális témát.

Emiatt mindegy, hogy aktuális őrületről vagy őrjítően komoly aktualitásokról diskurál az internetezők többsége, egy szemfüles online marketing ügynökség azonnal reagál a piac pillanatnyi viselkedésére.

A szponzorált tartalmakat, a videós hirdetéseket vagy a cég blogbejegyzéseit emiatt érdemes mindig az aktuális internetes vagy a valóságban is létező témák köré tervezni, mivel így sokkal több embert lehet elérni egy-egy promóciós kampány alkalmával.

A tükörbe nézéssel sem lesz gond

Az online marketing ügynökségeket sokszor hozzák összefüggésbe a profitorientált, lelketlen pénzéhes cégekkel, viszont a környezetünk megóvásával kapcsolatos promóciós szövegek még segíthetnek is ezen a katasztrofális globális problémán.

Így még tükörbe is tudnak nézni, hiszen nemcsak az adott ügyfél hozamát növelik, hanem egyben felhívják az emberek figyelmét egy globális katasztrófa elkerülésének lehetőségére azzal, ha segítenek terjeszteni az információkat azzal kapcsolatban, hogy az egyén mit tehet azért, hogy ne legyen visszafordíthatatlan a baj 2030-ban.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.