Keresőoptimalizálás 2025-ben: Milyen technikai és tartalmi elemek számítanak igazán?
A keresőoptimalizálás (SEO) folyamatosan változó terület, amely 2025-ben is komoly kihívások és lehetőségek elé állítja a weboldal-tulajdonosokat.
A keresőmarketingről már nagyon sok cikket írtunk, most mégis azt gondoljuk adunk egy kis iránymutatást a 2018-as évre, hogy mire számíthat az, aki most szeretne keresőmarketinggel foglalkozni.
Azoknak, akik még nem hallottak róla a keresőmarketing, vagy rövidítve csak SEM (angolul Search Engine Marketing) nem más, mint a keresőoptimalizálás (azaz a weboldalunk adott kulcsszóra elfoglalt helyezésének javítása a keresőmotorok találati oldalain) és a fizetett keresőhirdetések (pl: Google Adwords) eszközei.
A keresőoptimalizációs feladatokat 2018-ban épp úgy, ahogy eddig is több részre lehet csoportosítani:
A keresőoptimalizáláson túl a fizetett keresőhirdetéseket sem szabad szó nélkül hagyni, hisz azt tudjuk, hogy addig amíg a keresőoptimalizálás nem ér be muszáj hirdetni a Google Adwords segítségével, ha releváns forgalmat szeretnénk irányítani weboldalunkra.
A Google Adwords hirdetésekkel is nagyon sokat foglalkoztunk már korábbi cikkeinkben, erről annyit érdemes tudni, hogy felkészületlenül nem szabad hozzáfogni, mert ezek a próbálkozások rendszerint kudarchoz vezetnek és a cég marketing költségének eredménytelen felhasználásához. Ennek legfőbb oka az, hogy a hirdetési rendszer az elmúlt időkben rohamosan változott, illetve fejlődött. Azok a felhasználók, akik nem követik ezeket a változásokat sajnos nem fognak tudni olyan profi beállításokat vagy finomhangolásokat véghez vinni, mint azok, akik minden nap ezzel foglalkoznak.
Épp ezért érdemes olyan külső keresőmarketing ügynökséget keresni, akinek minden szükséges Google Adwords vizsgája rendelkezésre áll és ezen túl valós referenciákat is fel tud mutatni: ilyen például a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség!
A hozzánk forduló ügyfeleknek elsősorban az aktuális problémáját szeretnénk felmérni és ennek függvényében olyan személyre szabott megoldásokat kínálni, mellyel valóban hatékonyabb lesz az online tevékenysége. Mi nem adunk el dobozos megoldásokat és nem is kérünk pénzt a probléma felderítésére!