Keresőmarketing - mely nélkül ma már lehetetlen online érvényesülni

A keresőmarketing egy igen fontos tényezője a mai modern, online megtalálható cégek életében, hiszen mint mindenhol máshol, az online szférában is ugyanakkora harc van, mint az élet bármelyik máshol megtalálható üzleti környezetében. Emiatt van szükség a keresőmarketingre, mely segítségével megnő az organikus keresésekből érkező felhasználók vagy vásárlók száma, így a cég profitja is megtöbbszöröződhet, amennyiben egy ügyes marketing csapat csinálja a keresőmarketing feladatokat.

A keresőmarketing nemcsak hirdetések kezeléséből áll, amennyiben csak ezt látja egy online marketing cég szolgáltatásai közt, azt messze kerülje el! A keresőmarketing ugyanis szinte elválaszthatatlan a keresőoptimalizálástól, mely a webes felület technikai hátterét hivatott vizsgálni, elemezni és javítani. Amelyik keresőmarketing cég nem foglalkozik a webes felület úgynevezett egészségével, hirdethet bármit, ha maga a webes felület súlyos gondokkal küzd.

Emiatt egy sikeres keresőmarketing kampány nemcsak a hirdetések kitevéséről kell, hogy szóljon, hanem előzetesen végig illik vizsgálni a webes felület kódolási eljárásától elkezdve az átirányításokon át a legapróbb szöveges elemekig, a webes felületen lévő összes elemet, majd a technikai hibák megjavítása után érdemes a keresőmarketing kampányt hirdetésekkel kibővíteni.

Ilyenkor már könnyebb a feladat, hiszen a webes felület technikailag felkészült a várható mennyiségű felhasználó kiszolgálására, az oldal nem fog lelassulni, vagy használhatatlanná válni egy esetleges nagyobb terhelés hatására, így egy kész, jól működő webes felületet kell meghirdetniük a marketingeseknek a különféle eladási technikák segítségével. Ezek lehetnek közösségi média oldalakon elérhető reklámok, online felhasználható kuponok, törzsvásárlói kártyák, kedvezményes csomag lehetőségek, ingyenes szállítás - a lista szinte végtelen.

Így nagyon fontos, hogy csak tényleg hozzáértő keresőmarketing szolgáltatásokkal foglalkozó, tapasztalt szakemberekre bízza online felületének népszerűsítését, hogy az erre szánt költségek ne az ablakon szálljanak ki, hanem akár többszörös értékben térüljenek meg a cég profitjában.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.