Keresőoptimalizálás 3 dimenziós linképítéssel

A keresőoptimalizálás során a linképítésnek most is fontos szerepe van, főleg a lokális bizniszek esetében, hiszen a legtöbb kis cég nem tudja megfizetni a hatalmas weboldalakon való megjelenést. Emiatt más, kisebb site-okra kell felkerülniük úgy, hogy nem csorbul a linkek értéke. Hogy lehet ezt megvalósítani?

Amikor keresőoptimalizálásról beszélünk, egyből az online megvalósítható technikákon jár az eszünk, holott a megoldás sokkal egyszerűbb, mint gondolnánk. Ahogy az üzleti életben megszokott már, a partneri kapcsolatokat az esetek többségében személyesen alakítják ki a különféle szervezetek az adott vállalattal.

Ez a 3 dimenziós linképítésnél sincs másképp. A feladat igen egyszerű: ahol valamilyen kapcsolatban lehet az adott cég imidzsével egy szervezet, egy rendezvény, egy rajongói tábor, ott meg kell jelenni, s ebben az esetben illik valamit ingyenes beleadni az adott esemény megszervezésébe, mely az ételek biztosításától a megvilágításig bármi lehet.

Ezután nyilván szükség van egy személyes beszélgetésre a szervezőkkel, majd semmiképp sem szabad azt mondani, hogy keresőoptimalizálás vagy linképítés miatt kerestük fel, hanem azt kell kihangsúlyozni, hogy a jövőbeni együttműködés miért lesz pozitív változás az adott szervezet köré gyűlt emberek életében. (Pl.: biztosítja a cég az állandó helyszínt, az adott termékeket, ételt, italt, stb.)

Majd a végén elég csak annyit megjegyezni, hogy ezért cserébe csak egy apró linket kellene feltenni a társaság weboldalára. Azért nem szabad ezzel kezdeni, mert sajnos mind a mai napig sokan a SEO-t valamilyen mágiának nézik, mert a legtöbb ember nem ért az informatikához, pláne annak további ágazataihoz, ebben az esetben a keresőoptimalizáláshoz.

Ilyen partneri kapcsolatokat érdemes kialakítani a helyi újsággal, híresebb bloggerekkel vagy akár teszteléssel foglalkozó weboldalakkal, melyekhez rendezvényeken való önkéntes munkával lehet közelebb kerülni. Tehát minimális idő és pénz befektetésével igen sok értékes linket lehet összegyűjteni, melyek lehet, hogy kisebb weboldalakon jelennek majd meg, viszont azok a cég felhasználói számára fontos referenciának minősülnek.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.