Keresőoptimalizálás árak 2017-ben

Amennyiben céges arculatát az interneten is szeretné elérhetővé tenni, ma már nem elég egy sima weboldal vagy webáruház, ennél sokkal többet kell nyújtani, hogy az ügyfelek meg is találják az oldalt. Ekkor szükséges a keresőoptimalizálás eszközeit alkalmazni. De vajon mennyibe fog ez kerülni?

A keresőoptimalizálás árak csakúgy, mint az orvosi vizsgálatoké, sok tényezőn múlik, így érdemes sorra venni a lehetséges eseteket:

  • Új, egyszerű / bonyolult funkció készlettel kialakított weboldal / webáruház indítása
  • Régi, egyszerű / bonyolult funkció készlettel kialakított weboldal / webáruház fejlesztése
Egy újonnan érkező online felületnek mindig van egy olyan hátránya, hogy a régebb óta szereplő webóriások mellett igen nehéz helyzetben van, hogy fel tudja venni a versenyt, így ez akár több évig is eltarthat. Emiatt erre az egyszeri nagy SEO átvizsgálást, majd a megállapodástól függően heti vagy havi részletes elemzéseket szükséges a megfelelő siker elérése érdekében választani.

Az egyszeri nagy SEO analízis ára egy új webáruház vagy weboldal esetében lehet 80.000 - 500.000 Ft közötti összeg. A havi szintű SEO riportok és folyamatos monitoring pedig kerülhet 20.000 - 150.000 Ft közötti összegbe. Így a keresőoptimalizálás ára nagyban függ az adott oldal felépítésén.

Egy régóta létező webáruház vagy weboldal esete kicsit más, mert itt figyelembe kell venni az eddigi online szereplést, így ebben az esetben is szükség van egy első nagy SEO átvilágításra, majd a terv kidolgozása után itt is ugyanúgy hasznos a heti vagy havi szintű további online szereplések kiértékelésére.

Így a keresőoptimalizálás ára egy régóta meglévő webes felület esetében is hasonló összegű, viszont az árak itt elérhetnek, hiszen előfordulhat, hogy tovább tart majd az első átvizsgálás, így ez nagy méretű változásokat igényelhet a kódolást illetően, ha a rendszer elavultnak bizonyul a kiértékelés után.

Emiatt érdemes több szempontot is figyelembe venni, mert a keresőoptimalizálás ára - csakúgy mint egy orvosi vizsgálatnál a gyógyszerek -, nem tartalmazza a felfedezett komolyabb hibák megoldását, mely lehet a kódok újraírásától a vállalaton belüli friss részlegek kialakításáig igen sok tényező.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.