Keresőoptimalizálás: az iránytű, mely nélkül képtelenség érvényesülni az online tengeren

Tegyük fel: létrehozunk egy bizniszt, építünk neki egy webáruházat, majd relaxálunk, s várjuk, hogy dőljön a pénz. De ha ez ilyen egyszerű, miért nem elég ennyi? Itt jön segítségül a keresőoptimalizálás, mert az ördög a részletekben bújik meg...

Webáruházat / weboldalt már mindenki tud készíteni

Aki kicsit is ért az informatikához, tudja, hogy telis-tele van az internet ingyenesen elérhető szolgáltatásokkal, melyeken keresztül az is létrehozhat egy weboldalt, blogot, portfóliót vagy akár webáruházat is, aki semmit sem konyít az informatikához. De ha ez elég lenne, minden cég jól megélne. A valóság viszont kicsit más.

Technikai elvárások

A magas szintű programozást mindig is előnyben részesítette a Google, így a keresőoptimalizálás folyamán alapos átvizsgálásra kerül egy meglévő informatikai rendszer bizonyos kódrészletei. Továbbá az ezeken keresztül zajló funkciók működési elvétől elkezdve egészen az adattárolási-biztonsági eljárásokig rengeteg programozási módszert is leellenőriz egy keresőoptimalizálás specialista.

Feltárt hibák megoldása

Például egy régi rozsdás biciklivel nem fog tudni versenyre menni, hiszen a vetélytársak mind szinte sci-fibe illő kerékpárokkal állnak a rajt elé. Így ha Ön szeretne nyerni, csak a bírókat tudja lefizetni, hiszen egyértelmű, hogy egy régi járgánnyal nem juthat a dobogó felső fokára.

Ugyanígy működnek a webes felületek is. Aki nem felel meg a mai normáknak, hátrébb csúszik a keresőkben, hiszen a konkurencia ezzel szemben a keresőoptimalizálás segítségével halad a korral, így mindig naprakész technológiát használ, mellyel jó esélyei vannak az első helyekre, mert felhasználóbarát módon van kialakítva minden, amit az ügyfél használhat.

Hirdetés az utolsó lépés

Amennyiben a keresőoptimalizálás után minden rendben van egy webes felülettel, s a konkurencia is profi programozókkal dolgozik, nincs más lehetőség, hogy előrébb kerüljön a vállalkozás a keresőkben, mint frappáns, egyedi és figyelemfelkeltő média megjelenésekkel népszerűsíteni a cég szolgáltatásait. Ezek lehetnek egyedi blog bejegyzések, közösségi média oldalakon való megjelenések, videó csatornákon celebekkel való együttműködések, vagy akár a hagyományos online-offline hirdetések is.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.