Keresőoptimalizálás Budapest - hogy lehet eldönteni a SEO-SEM ügynökségek dzsungelében, hogy melyik cég megbízható és melyik átverés?

Sajnos a legtöbb keresőoptimalizálással foglalkozó cég Budapesten nem csinál semmit, csak felületesen átnéz egy adott webes felületet, mond valami egyszerűen kivitelezhető megoldást egy problémára, majd gyorsan átevez a marketing (SEM) vizeire, mert igazából ahhoz ért, nem pedig a SEO-hoz.

SEO vs SEM

A keresőoptimalizálás Budapesten azt jelenti, hogy végigvizsgálják az oldal technikai jellemzőit, majd adnak rá egy tervet, melyet az adott cég informatikai csapatának kell megoldania először.

Amint ez kész - mely akár hónapokig is eltarthat, ha rengeteg a hiba - újra el kell végezni egy technikai átvizsgálást, hogy össze lehessen hasonlítani az első eredményeivel, így jól látható lesz a javulás.

Ezután, ha szükséges jön a SEM mely a marketingért felel, hiszen csak azt a webes felületet érdemes reklámozni, melynek jó esélyei vannak arra, hogy felvegye a versenyt a konkurenciával.

Így ha egy webes felület nem felel meg a technikai elvárásoknak, s erre kezdenek el hirdetni havonta irtózatos összegekért, az olyan, mintha egy régi csotrogány autót lefestenénk szépen, hogy kívülről úgy tűnjön, mintha vadiúj lenne, viszont belül a motor már rég nem bír el annyit, amit az új építésű kocsik igen.

Fő az óvatosság! 

A keresőoptimalizálás Budapesten igen népszerű, emiatt rengeteg cég foglalkozik már ezzel kifejezetten, vagy vették bele szolgáltatásaikba más cégek is a SEO-t. Így ha például egy SEO ügynökség nem tudja mi az URL és IP cím kanonikalizáció, az indexelés, a szerver hibák, a crawl hibák, az optimális URL struktúra kiépítése, azt messziről kerülje el, mert nem fogják észrevenni az esetleges technikai hibákat.

Ezek azok a cégek, melyek csak hirdetni tudnak, s nem nagyon érdekli őket az adott webes felület optimális kialakítása.

A profi keresőoptimalizálás Budapesten létezik, viszont mint ügyfél, érdemes meggyőződnie az adott ügynökség informatikai tudásáról is, így hasznos lesz mindenképp egy back-end programozót magával vinnie a tárgyalásokra, aki fontos kérdésekkel tudja kiaknázni azt, hogy a SEO cég tényleg érti-e a dolgát, vagy csak hirdetni tud.
  • Weboldal látogatottság növelése professzionális eszközökkel
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2019.04.25.

    Weboldal látogatottság növelése professzionális eszközökkel

    Az interneten naponta több ezer vállalkozás próbál szerencsét, ami azt jelenti, hogy az adott zöldfülű cég készített egy weboldalt és egy blogot hozzá, s egy webáruházat is gyakran igényel, hogy könnyebb legyen eladni a cég termékeit vagy szolgáltatásait.