Keresőoptimalizálás Budapest - hogy lehet eldönteni a SEO-SEM ügynökségek dzsungelében, hogy melyik cég megbízható és melyik átverés?

Sajnos a legtöbb keresőoptimalizálással foglalkozó cég Budapesten nem csinál semmit, csak felületesen átnéz egy adott webes felületet, mond valami egyszerűen kivitelezhető megoldást egy problémára, majd gyorsan átevez a marketing (SEM) vizeire, mert igazából ahhoz ért, nem pedig a SEO-hoz.

SEO vs SEM

A keresőoptimalizálás Budapesten azt jelenti, hogy végigvizsgálják az oldal technikai jellemzőit, majd adnak rá egy tervet, melyet az adott cég informatikai csapatának kell megoldania először.

Amint ez kész - mely akár hónapokig is eltarthat, ha rengeteg a hiba - újra el kell végezni egy technikai átvizsgálást, hogy össze lehessen hasonlítani az első eredményeivel, így jól látható lesz a javulás.

Ezután, ha szükséges jön a SEM mely a marketingért felel, hiszen csak azt a webes felületet érdemes reklámozni, melynek jó esélyei vannak arra, hogy felvegye a versenyt a konkurenciával.

Így ha egy webes felület nem felel meg a technikai elvárásoknak, s erre kezdenek el hirdetni havonta irtózatos összegekért, az olyan, mintha egy régi csotrogány autót lefestenénk szépen, hogy kívülről úgy tűnjön, mintha vadiúj lenne, viszont belül a motor már rég nem bír el annyit, amit az új építésű kocsik igen.

Fő az óvatosság! 

A keresőoptimalizálás Budapesten igen népszerű, emiatt rengeteg cég foglalkozik már ezzel kifejezetten, vagy vették bele szolgáltatásaikba más cégek is a SEO-t. Így ha például egy SEO ügynökség nem tudja mi az URL és IP cím kanonikalizáció, az indexelés, a szerver hibák, a crawl hibák, az optimális URL struktúra kiépítése, azt messziről kerülje el, mert nem fogják észrevenni az esetleges technikai hibákat.

Ezek azok a cégek, melyek csak hirdetni tudnak, s nem nagyon érdekli őket az adott webes felület optimális kialakítása.

A profi keresőoptimalizálás Budapesten létezik, viszont mint ügyfél, érdemes meggyőződnie az adott ügynökség informatikai tudásáról is, így hasznos lesz mindenképp egy back-end programozót magával vinnie a tárgyalásokra, aki fontos kérdésekkel tudja kiaknázni azt, hogy a SEO cég tényleg érti-e a dolgát, vagy csak hirdetni tud.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.