Keresőoptimalizálás - kulcs az online sikerhez

Az online világban egyre fontosabbá vált az elmúlt évek alatt, hogy egy céges webes felületet vagy webáruházat sokan megtalálják a Google-ben, így ma már szinte lehetetlen keresőoptimalizálás nélkül sikeresen működtetni egy webshopot vagy weboldalt. Így egyre több cég foglalkozik már keresőoptimalizálással, mely segítségével nemcsak az organikus keresési eredmények nőhetnek meg, de maga a webáruház bevétele is.

Amikor keresőoptimalizálást végeznek például egy webáruházon, az általában úgy zajlik le, hogy először megvizsgálják a technikai részeket, melyek általában az oldal kódolását, indexelését, átirányításait, illetve számos más problémák felkutatását tartalmazzák. Ilyenkor szoktak olyan hibák kibukni, mint a régi kódolás miatti elavultság, oldal lassulás, szűrési feltételek nem megfelelően való működése, duplikált oldalak helytelen kezelése, stb.

A technikai részletek átvizsgálása után következik a keresőoptimalizálás analízis során az eddigi online hirdetések sikerességének átvizsgálása, s ilyenkor kerül sor arra is, hogy új szemszögből vizsgálják meg a céges imidzset, ennek kialakításában is segítséget nyújtanak, illetve nemcsak hirdetésekben gondolkodnak, hanem ingyenesen levezényelhető programokban vagy promóciókban.

Emiatt az a cég, amely csak termék hirdetéseket csinál, nem is igazán érti az online világ adta szerteágazó lehetőségeket, hiszen ma már nem annyira hatékonyak a személytelennek tűnő termék reklámok, mert az emberek nehezen tudnak azonosulni velük. Így egy híres sztárt vagy közösségi média oldalról egy celebet igen jó ötlet bevonni a termékek promótálásába, hiszen így a rajongói tábor, mely körülveszi őket, egyből meg fog bízni az ő véleményükben, s megveszik a terméket. Emiatt fontos, hogy egy webáruház folyamatos keresőoptimalizálás alatt legyen, hiszen a világ rohan előre, az internet pedig szinte fénysebességgel száguld.

Emiatt ha nem akar lemaradni, válasszon egy magasan képzett és sok év tapasztalattal rendelkező keresőoptimalizálásra alkalmas SEO céget, mely segíteni fogja felhozni vagy szinten tartani internetes bizniszét, mely megfelel a mai modern elvárásoknak.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.