Keresőoptimalizálás lépésről lépésre

Vajon miket vizsgálnak meg a SEO szakemberek egy analízis során? Milyen szempontokat vesznek figyelembe? Alábbi cikkünkben bemutatjuk a keresőoptimalizálást lépésről lépésre.

1. On-page SEO

  • Az érdekes tartalommal ellátott, igényes és felhasználóbarát kialakítású webes felület, illetve a gyorsan és könnyen megérthető struktúra meglétének ellenőrzése
  • Kódokban lévő h1, h2, title, description, stb. átvizsgálása, hogy a Google a lehető legtöbb tartalmat fel tudja dolgozni a keresés alatt
  • Optimális URL struktúra, oldalsebesség, RWD, AWD, Material Design ellenőrzése
  • Tartalmi terv áttanulmányozása


2. Off-page SEO - Marketing

  • A vállalat közösségi média oldalaira kitett posztjainak ellenőrzése
  • Média megjelenések átvizsgálása blogokban, online újságokban, magazinokban vagy fórumokon
  • Ingyenes hirdetési felületek kiaknázása, további javaslatok kidolgozása


3. Linképítés

  • Vállalat eddigi online megjelenéseinek megtekintése
  • Újabb linkek elhelyezése minőségi oldalakon, melyek illenek ahhoz az iparághoz, amihez a vállalkozás tartozik


4. Kulcsszókutatás

  • Hetente, havonta, negyed évente, félévente és évente teljeskörű kulcsszókutatást végezni, melyeket később bele kell illeszteni a webes felületbe, hogy a keresők könnyebben megtalálják a releváns kifejezések segítségével az oldalt


5. Konkurencia elemzés

  • Meglévő vagy feltörekvő konkurenciák folyamatos havi vizsgálata - promóciós szezonokban gyakrabban), hogy ne tudjanak elhúzni a vállalat mellett a Google találati oldalain.


6. Monitoring

  • Mivel egy webes felületnek a keresőoptimalizálása lépésről lépésre halad amikor az ügyfél megkeresi az ügynökséget, így a munka befejeztével legalább havi szintű elemzések szükségesek ahhoz, hogy mindig a megfelelő technológiai, dizájn, illetve felhasználóbarát kialakítás legyen elérhető a vizsgált weboldalon a felhasználók számára.
  • Emiatt fontos, hogy egy alapos SEO analízis, majd keresőoptimalizálás után is figyeljék a szakemberek a mutatókat, hiszen ezek segítségével még egyszerűbben tudják meghozni a jövőben a szükséges változtatásokkal kapcsolatos döntéseket.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.