Keresőoptimalizálás lépésről lépésre

Vajon miket vizsgálnak meg a SEO szakemberek egy analízis során? Milyen szempontokat vesznek figyelembe? Alábbi cikkünkben bemutatjuk a keresőoptimalizálást lépésről lépésre.

1. On-page SEO

  • Az érdekes tartalommal ellátott, igényes és felhasználóbarát kialakítású webes felület, illetve a gyorsan és könnyen megérthető struktúra meglétének ellenőrzése
  • Kódokban lévő h1, h2, title, description, stb. átvizsgálása, hogy a Google a lehető legtöbb tartalmat fel tudja dolgozni a keresés alatt
  • Optimális URL struktúra, oldalsebesség, RWD, AWD, Material Design ellenőrzése
  • Tartalmi terv áttanulmányozása


2. Off-page SEO - Marketing

  • A vállalat közösségi média oldalaira kitett posztjainak ellenőrzése
  • Média megjelenések átvizsgálása blogokban, online újságokban, magazinokban vagy fórumokon
  • Ingyenes hirdetési felületek kiaknázása, további javaslatok kidolgozása


3. Linképítés

  • Vállalat eddigi online megjelenéseinek megtekintése
  • Újabb linkek elhelyezése minőségi oldalakon, melyek illenek ahhoz az iparághoz, amihez a vállalkozás tartozik


4. Kulcsszókutatás

  • Hetente, havonta, negyed évente, félévente és évente teljeskörű kulcsszókutatást végezni, melyeket később bele kell illeszteni a webes felületbe, hogy a keresők könnyebben megtalálják a releváns kifejezések segítségével az oldalt


5. Konkurencia elemzés

  • Meglévő vagy feltörekvő konkurenciák folyamatos havi vizsgálata - promóciós szezonokban gyakrabban), hogy ne tudjanak elhúzni a vállalat mellett a Google találati oldalain.


6. Monitoring

  • Mivel egy webes felületnek a keresőoptimalizálása lépésről lépésre halad amikor az ügyfél megkeresi az ügynökséget, így a munka befejeztével legalább havi szintű elemzések szükségesek ahhoz, hogy mindig a megfelelő technológiai, dizájn, illetve felhasználóbarát kialakítás legyen elérhető a vizsgált weboldalon a felhasználók számára.
  • Emiatt fontos, hogy egy alapos SEO analízis, majd keresőoptimalizálás után is figyeljék a szakemberek a mutatókat, hiszen ezek segítségével még egyszerűbben tudják meghozni a jövőben a szükséges változtatásokkal kapcsolatos döntéseket.
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.