Keresőoptimalizálási árak - mire számíthatunk 2018-ban?

A SEO elemzés egy olyan szolgáltatás, mely nagyban függ a vizsgált webes felület méretétől illetve funkcióinak kialakításától is, így a keresőoptimalizálási árak is ennek függvényében változnak. Emiatt nincs egy egységes ár vagy skála, hiszen minden blog, weboldal vagy webáruház különféle tulajdonságokkal bír.

Blog

Egy blog esetében nincs akkora mennyiségű aloldal illetve bonyolult funkcionális kialakítás, emiatt egy blog keresőoptimalizálási ára a legalacsonyabb árkategóriába tartozik, hiszen az ilyen típusú felületek aránylag egyszerűen vannak megszerkesztve, emiatt ebben az esetben egy SEO analízis sem igényel olyan sok időt.

Weboldal

Egy weboldal már rendelkezhet több aloldallal, illetve gyakran találhatóak rajta olyan funkciók, melyek megfelelő működésének átvizsgálása már tovább tart, mint egy egyszerű blog esetében.

Egy weboldal átvizsgálása SEO szempontból eltarthat egy napig, de ha a webes felület igen bonyolult szerkezettel bír, ez a folyamat kitolódhat hetekre is. Emiatt egy weboldal keresőoptimalizálási ára az erre fordított idővel lesz arányos, így ez már kicsit többe kerül, mint egy blog SEO analízise.

Webáruház

A webáruházak rengeteg kényelmi funkcióval vannak ellátva, melyek például a termékek kívánságlistára való tétele, a szűrési feltételek, hogy könnyebb legyen a kiválasztási folyamat, de természetesen vannak még a különféle szállítási feltételek, a validált mezőkkel ellátott űrlapok, a duplikált tartalmak, stb.

Mivel egy webáruház sokféle bonyolult funkcióval, illetve rengeteg, akár több 100 aloldallal is rendelkezhet, emiatt ezek átvizsgálása akár hónapokig is eltarthat, ha tényleg egy hatalmas árukészlettel rendelkező webáruházat kell SEO analízis alá vetni.

Emiatt a webáruházak keresőoptimalizálási ára tartozik a legnagyobb árkategóriába, hiszen egy alapos SEO átvizsgáláshoz ebben az esetben sok idő kell, hogy minden apró részletet le tudjanak ellenőrizni a SEO szakemberek.

Amennyiben szeretne jobb helyezést elérni a Google kereső találati oldalain, kérjen Vírus Média ügynökségünktől keresőoptimalizálási árajánlatot, hogy mihamarabb fel tudjuk hozni webes felületét a 2018-as technikai, tartalmi és dizájn elvárásoknak megfelelően.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.