Kisvállalkozókat támogató online marketing programmal készül a Vírus Média a 2019-es évben

Az elmúlt években számtalan olyan vállalkozóval találkoztunk, akiknek nem volt lehetőségük a korlátozott marketingre szánható forrásaikból adódóan komolyabb keresőmarketing kampányok futtatására még akkor sem, ha az hosszú távon jövedelmező lehetett volna számukra.

Ennek kapcsán és a számtalan ügyfelek által elmondott negatív tapasztalat alapján úgy döntöttünk, hogy 2019-re megalkotunk egy olyan kimondottan kisvállalkozókat támogató marketing programot, ahol mind a két fél számára jövedelmező lehet az együttműködés.

Ezt természetesen nem úgy kell elképzelni, hogy a kisvállalkozók együttműködése során gyengébb minőségű szolgáltatást fognak kapni, hanem az anyagi lehetőségeikhez mérten egy olyan működő megoldást, ahol a befektetett pénzük megtérülhet.

A marketing program az alábbi optimalizált szolgáltatásokra terjed ki:

  • Google Ads hirdetés
  • Facebook hirdetés
  • Keresőoptimalizálás (SEO)
  • Linképítés
  • Releváns látogatószámnövelés

Az együttműködés során nagy figyelmet fordítunk az ügyfél igényekre, így minden esetben egy előzetes igényfelmérést végzünk, hogy pontos képet kaphassunk az ügyfél által előre meghatározott elérni kívánt célokról. A célok folyamatos monitorozása és a proaktív kapcsolattartás ennek az együttműködésnek is létfontosságú eleme épp úgy, mint a nagyobb cégek esetében, hisz egy esetleges eredménytelen kampány futás esetén azonnal be tudunk avatkozni és minimalizálni tudjuk ügyfelünk veszteségét.

Miért válassza a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökséget?

Összességében elmondható, hogy ügynökségünk több, mint 10 év tapasztalatával, több 100 elégedett ügyféllel, számtalan egyedi online marketing fejlesztéssel és a szakmában elismert nemzetközi akkreditációval rendelkezik, mely garancia lehet a leendő ügyfeleink részére.

Filozófiánk a személyes odafigyelés! Hiszünk abban, hogy a gondosan megtervezett és proaktívan felügyelt keresőmarketing kampányok meghozzák az eredményt.

Mikor nyújthat Önnek megoldást a kisvállalkozókat támogató online marketing programunk?

  • ha szeretne több online vásárlást
  • ha szeretné növelni vállalkozása ismertségét
  • ha úgy érzi a jelenlegi szolgáltatójával nem eredményes az együttműködés
  • ha új lehetőségeket szeretne kipróbálni a forgalom növelésére
Mennyibe kerül egy keresőmarketing kampány?

Tudjuk, hogy az első és talán legfontosabb kérdés mindig a „mennyibe kerül?”. Nálunk azonban nincsenek fix áras dobozos csomagok, mely minden egyes ügyfélnek eladható lenne, melynek oka, hogy nem lehet előre meghatározni, hogy egy adott vállalkozásnak pontosan mire van szüksége, mert minden projekt más, mások a célok, más a termékpaletta, szolgáltatási paletta, stb.

Így, ha Ön lát fantáziát a támogató programunkban, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot online, vagy telefonon keresztül, ígérjük megtaláljuk a legjobb megoldást az Ön vállalkozása számára!
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.