KKV marketing trendek 2017-ben

A 2017-es évben számos új marketing trend áll a KKV szektor szereplőinek rendelkezésére, amelyeket kihasználva sikeres vállalkozást működtethetnek. A trendek kihasználásához azonban nélkülözhetetlen egy jól képzett keresőmarketing szakértő is, aki a rendelkezésre álló eszközöket megfelelően tudja használni.

Az egyik ilyen eszköz az élő adás, amit szívesen alkalmaznak a kis- és középvállalkozások is. Az élő adás igazi minőséget teremt, aminek segítségével könnyebben megszólíthatók a vásárlók. Az ügyfeleknek szervezett eseményeken általában korlátozott létszámú ember képes megjelenni, így az eseményen nem megjelent ügyfelek csak hírekből tájékozódhatnak a rendezvényről és annak témájáról. Az élő adás segítségével azonban az „otthon maradt” potenciális megrendelők is megszólíthatók. Az élő adás lehetőségét érdemes megfontolni egy új termék, vagy szolgáltatás bevezetésekor is, hiszen a módszer segítségével könnyebben teremthető kapcsolat az ügyfelek és a cég között.

Szintén hasznos eszköz a kkv marketing terén a native advertising, aminek keretében egy, a látogató számára értékes téma megbeszélésén keresztül jelenik meg a vállalkozás üzenete. Az internetezők nagy része korlátozza a reklámok megjelenését, hiszen zavarónak, tolakodónak érzik azokat. A keresőmarketing szakértő a tartalomszolgáltatás eszközét felhasználva azonban értékes látogatókat vonzhat az adott weboldalra.

Az idei trendek tömörségre intik a hirdetőket. Az olvasók egyre több felületről gyűjtik be az információkat, így fontos hogy a tartalom, amit olvasnak a lényeget tükrözze, ne tartalmazzon felesleges információkat, legyen tagolt és tartalmazzon bulletpointokat.

Egyre kedveltebb eszközzé vált a közösségi portálokon megjelenő hirdetések tekintetében a „Vedd meg” gomb, amit kihasználva, a látogatók egy kattintással megvásárolhatják a hirdetett terméket, szolgáltatást. A közösségi portál a vásárlók minden adatát tartalmazza, így a vásárláshoz nem kell majd regisztrálniuk a weboldalon. A fent említett trendek minden kis- és középvállalkozás részére elérhetőek, amelyeket felhasználva a vállalkozások értékes kapcsolatot teremthetnek a weboldalra látogatókkal, így erősítve a kkv marketing stratégiájukat.
  • Keresőmarketing a korona vírus idején
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2020.03.25.

    Keresőmarketing a korona vírus idején

    A kialakult gazdasági helyzetben nem érdemes hátradőlni otthon a kényelmes fotelünkbe főleg akkor, ha online vállalkozásunk van. Ezeket az otthon töltött időket a vállalkozás építésére, illetve életben tartására érdemes fordítani. Ebben próbálunk segíteni ezzel a cikkel.