Linképítés, ahogy a profik csinálják

Amennyiben sikerül egy olyan webes felületet létrehoznunk, mely telis-tele van új és hasznos információval, jó eséllyel tudjuk elvégezni a linképítést, hiszen egy olyan dolgot szeretnénk népszerűsíteni, mely megoldást kínál bizonyos problémákra vagy hiteles válaszokat nyújt meghatározott kérdésekre.

Ebben az esetben érdemes körülnézni a konkurenciánál, hiszen 2018-at írunk, így szinte már minden fent van az interneten valamilyen formában. Miután megtaláltuk azokat a webes felületeket, melyek eddig is értékes és részletes tartalommal látták el a felhasználókat, érdemes lehet nekik írni egy levelet.

Ebben megemlítjük, hogy nagyon tetszik az egész oldal, s régóta vagyunk hűséges olvasók / nézők, de mi írtunk egy sokkal részletesebb cikket egy adott témában, így szívesen ajánlanánk ezt erre az oldalra. Majd búcsúzásként megköszönjük az oldalba fektetett eddigi energiát, s sok sikert kívánunk a továbbiakban.

Ezt gyakorlatilag annyiszor lehet megismételni, ahány konkurens oldalt találunk - minden egyes esetben újraírt, megváltoztatott, személyre szabott formában -, hiszen a nagy számok törvénye alapján előbb-utóbb egy nívós oldal igent fog mondani, s ez az egy link ezerszer többet ér majd, mint a silány, igénytelen weboldalakra kitett több száz link.

Még jobb az az eset, ha személyesen ismerünk bizonyos tartalom készítőket, akik szívességből, vagy valamilyen megállapodás keretein belül ki fogják tenni a linkünket.

A linképítés során emiatt rendkívül fontos az, hogy ne másolt, vagy fordított tartalmat próbáljunk meg újként eladni, hanem tényleg csináljunk egy alapos kutatómunkát, és csak akkor álljunk neki a linképítésnek, ha hosszútávon is valóban értékes tartalmat tudunk generálni.

S a celebek megint jól tudnak jönni, hiszen ha egy YouTube sztárral sikerül megállapodnunk, hogy említse meg a weboldalunkat, már az több százezer felhasználót tud küldeni az oldalunkra. S ha tetszik nekik, megosztják még több emberrel, így a későbbi linképítési folyamat már nem lesz olyan szűz, hanem egy egyszerűbb, már valamilyen szinten bejáratott folyamat.
  • Linképítésre kész tartalom - 3. rész
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2019.05.17.

    Linképítésre kész tartalom - 3. rész

    Előző bejegyzésünkben részleteztük, hogy miért van fontos szerepe a linképítés során használt tartalmakban a felsorolásoknak, a toplistáknak, a szöveg tagoltságának, illetve azt is megvizsgáltuk, hogy miért annyira sikeresek a kutatásokkal igazolt eredményeken alapuló cikkek, valamint a személyes beszámolók és tapasztalatok.

  • Linképítésre kész tartalom - 2. rész
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2019.05.15.

    Linképítésre kész tartalom - 2. rész

    Cikksorozatunk első részében bemutattuk, hogy miért fontos a linképítés során a megbízhatóság és minőség, a backlinkek pozíciója, szövegezése és környezete, illetve azt is részleteztük, hogy miért annyira sikeresek 2019-ben az infográf tartalmak. Ebben a bejegyzésünkben megnézzük, hogy miért fontos, hogy az adott tartalom szövege szépen megszerkesztett, tördelt formában legyen.