Linképítés és az emberközeli, interaktív hozzáállás

 A linképítést nem csak hagyományos tartalommegosztással segíthetjük. Sok esetben már az is elég a látogatottságnöveléshez és oldalunk pozíciójának megerősítéséhez, ha csak megfelelően aktív jelenlétet tanúsítunk szerte az interneten – és ez messze nem csak azt jelenti, hogy rendszeresen posztolunk saját oldalunkon valami újat.

Mindenek előtt meg kell határoznunk, hogy melyek azok a fórumok, ahol célközönségünk aktívan eszmét cserél, ahol kérdéseket tesznek fel vagy vitás kérdésekben váltanak üzeneteket. Érdemes minél több ilyen helyet felkeresni, legyenek azok akár blogok, hagyományos fórumok, szakmai tartalmakat közzé tévő oldalak.
 
Érdemes ezeken a helyeken regisztrációt létrehozni oldalunk, vállalkozásunk számára, és minél nagyobb aktivitást tanúsítani, kifejteni álláspontunkat vagy még inkább, kérdésekre válaszolni, segíteni a felhasználókat. Ilyen módon nem csak azt látják, hogy interaktívan, emberközelien kommunikálunk, de egyben meggyőződhetnek szakmai tudásunkról is.
Nagyon óvatosnak kell természetesen lennünk azzal, hogy hogyan használjuk ezt a linképítési stratégiát, hiszen sok helyen vadásznak a kifejezetten reklámcélból hozzászólókra. Ezért minél inkább igyekezzünk kerülni az önreklámot, és hagyjuk, hogy mondandónk vonzza hozzánk az embereket.
 
Ez a módszer persze rengeteg időt vehet el, ha rendesen akarjuk csinálni – éppen ezért érdemes lehet valaki hozzáértőt, akár egy keresőmarketing ügynökség munkatársát megbízni ezzel, mert igen jó eredményeket érhetünk el a segítségével. Ha van valaki, aki ügyesen tudja eladni a céget akkor is, ha azt a látszatot kell keltenie, hogy pontosan ez az, amit nem akar tenni, és rendszeresen fenntartja jelenlétünket a blogokon, közösségi oldalakon, azzal rengeteg pozitív figyelmet irányíthatunk magunkra. A legjobb persze az lehet, ha saját oldalunkon is létrehozunk valamilyen fórumot, ahol persze szintén aktívak vagyunk – így a célközönség generálhat maga számára érdekes témákban beszélgetést, vitákat, tehet fel kérdéseket melyre értékes választ kap, s ezekre mind többen hivatkozhatnak.
 
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.