Marketing és Média

Avagy hogyan képviselik a cégek marketing csoportjai az interneten vagy más hírközlési felületen a felhasználók és a cég érdekeit együttesen? Mit jelent ez a gyakorlatban?

Megbízhatóság

Régen sok embert átvertek, emiatt most már óvatosak, félnek. Mielőtt vásárolnak szeretnének megbizonyosodni afelől, hogy pénzükért cserébe azt kapják, amit a marketing részleg összeállított. Emiatt okosan kell kiépíteni egy brandet, melyhez olyan értékeket kell kötni, melyek kapcsolatban állnak az adott céggel. Szükséges kialakítani eszméket, amikre a vállalat büszke lehet.

Ügyfélorientáltság

2017-ben a nemzetközi vállalatokat érdekli, hogy mi történik vevői körükkel, illetve igyekeznek felhasználói csoportokat kialakítani a média segítségével bizonyos tevékenységekhez, programokhoz, tanfolyamokhoz vagy ajánlatokhoz kötve. Találkoznak ügyfeleikkel, ha tehetik társadalmi szerepvállalásban is részt vesznek, melyet közösségi média oldalaikon is népszerűsítenek, növelve ezzel vásárlóik bizalmát, s kiépítve egyszerre céges imidzsüket. Igyekeznek megszólítani őket, sportrendezvényeket szerveznek, közösségi életet élnek.

Professzionalizmus

Honnan lehet tudni, ha egy cég profi? Amikor probléma akad. Amennyiben gördülékenyen megoldhatóak a problémák, van egy segítőkész ügyfélszolgálatos kolléga, egy pontos ügyintézési eljárási mód, hajlandóság a személyre szabásra vagy valamilyen módosításra, akkor a vásárló elégedettsége még ebben az esetben is nő. Vannak olyan zseniális vállalatok, melyek ingyen méretre szabják a náluk vásárolt ruhákat. A marketing megoldotta: vevő az első, a profit pedig automatikus.

Profit: egyre nagyobb ügyfélkör

Ne mindig csak pénzben mérjük a profitot, hanem hosszútávon, folyamatokban gondolkodjunk. Képviseljen cégünk egy eszmét, melyet szolgáltatásaiban is megjelenít, vállaljon valamit közösségileg ügyfeleiért, találkozzon velük, lépjen velük kapcsolatba. 2017-ben, az online média segítségével könnyen ki lehet alakítani egy hosszútávon sikeres brandet. Éljünk a lehetőséggel!
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.