Marketing és Média

Avagy hogyan képviselik a cégek marketing csoportjai az interneten vagy más hírközlési felületen a felhasználók és a cég érdekeit együttesen? Mit jelent ez a gyakorlatban?

Megbízhatóság

Régen sok embert átvertek, emiatt most már óvatosak, félnek. Mielőtt vásárolnak szeretnének megbizonyosodni afelől, hogy pénzükért cserébe azt kapják, amit a marketing részleg összeállított. Emiatt okosan kell kiépíteni egy brandet, melyhez olyan értékeket kell kötni, melyek kapcsolatban állnak az adott céggel. Szükséges kialakítani eszméket, amikre a vállalat büszke lehet.

Ügyfélorientáltság

2017-ben a nemzetközi vállalatokat érdekli, hogy mi történik vevői körükkel, illetve igyekeznek felhasználói csoportokat kialakítani a média segítségével bizonyos tevékenységekhez, programokhoz, tanfolyamokhoz vagy ajánlatokhoz kötve. Találkoznak ügyfeleikkel, ha tehetik társadalmi szerepvállalásban is részt vesznek, melyet közösségi média oldalaikon is népszerűsítenek, növelve ezzel vásárlóik bizalmát, s kiépítve egyszerre céges imidzsüket. Igyekeznek megszólítani őket, sportrendezvényeket szerveznek, közösségi életet élnek.

Professzionalizmus

Honnan lehet tudni, ha egy cég profi? Amikor probléma akad. Amennyiben gördülékenyen megoldhatóak a problémák, van egy segítőkész ügyfélszolgálatos kolléga, egy pontos ügyintézési eljárási mód, hajlandóság a személyre szabásra vagy valamilyen módosításra, akkor a vásárló elégedettsége még ebben az esetben is nő. Vannak olyan zseniális vállalatok, melyek ingyen méretre szabják a náluk vásárolt ruhákat. A marketing megoldotta: vevő az első, a profit pedig automatikus.

Profit: egyre nagyobb ügyfélkör

Ne mindig csak pénzben mérjük a profitot, hanem hosszútávon, folyamatokban gondolkodjunk. Képviseljen cégünk egy eszmét, melyet szolgáltatásaiban is megjelenít, vállaljon valamit közösségileg ügyfeleiért, találkozzon velük, lépjen velük kapcsolatba. 2017-ben, az online média segítségével könnyen ki lehet alakítani egy hosszútávon sikeres brandet. Éljünk a lehetőséggel!
  • A Keresőmarketing Jövője 2025-ben
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.05.24.

    A Keresőmarketing Jövője 2025-ben

    A keresőmarketing (Search Engine Marketing, SEM) folyamatos fejlődésének köszönhetően 2025-re jelentős változások és új trendek várhatók. Az új technológiák, a változó felhasználói szokások és a szigorodó adatvédelmi szabályozások mind-mind befolyásolják a keresőmarketing stratégiákat.

  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!