Megszerezte a Vírus Média a SEMrush SEO akkreditációt

Ügynökségünk alapítója és egyben vezető keresőmarketing tanácsadója Mészáros Ádám 2018. decemberében megszerezte az összes létező SEO akkreditációt az egyik legnépszerűbb SEO elemző szoftver gyártójánál a SEMrush-nál, melyet minden évben ismételni kell annak érdekében, hogy az adott tanácsadó mennyire követi a legújabb trendeket és SEO változásokat. 

Igaz keresőoptimalizálással, vagy más néven SEO-val már több éve foglalkozik ügynökségünk, azonban az akkreditációra azért volt nagy szükségünk, hogy az évek alatt megszerzett tudást el is ismerjék számunkra valamilyen formában, ezzel is segítve az új ügyfeleket a megfelelő leendő SEO partnerük kiválasztásában.

Sajnos több esetben tapasztaljuk azt új ügyfelek esetében, hogy weboldaluk keresőoptimalizálása hiányos, mely a nem megfelelő szakmai háttérnek is köszönhető, így sok esetben eredménytelen a jelenlegi aktivitásuk. Ezen szeretnénk változtatni, melynek keretén belül a leendő ügyfélnek lehetősége nyílik egy díjmentes, mindenféle kötelezettség nélküli weboldal átnézésre is, ahol feltárjuk a jelenlegi hibákat és ezek javítására egyedi árajánlatot adunk.

Azt fontos megjegyezni, hogy ezen szolgáltatás nem merül ki a szoftveres elemzésben. Kollégáinkkal minden esetben manuálisan, az aktuális SEO szabályoknak megfelelően SEO Auditot végzünk, mely a fellelhető hibákon kívül a valós megoldáshoz vezető utat is tartalmazza cselekvési tervvel együtt.

Technical SEO Exam
SEO Toolkit Exam for Advanced SEMrush Users
SEO Fundamentals Exam
SEMrush SEO Toolkit Exam
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.