Megújult a Google AdWords Editor

Akik Adwords kampányaikat a Google saját fejlesztésű programjában szerkesztik, azoknak nagy áttörést jelent az AdWords szerkesztő 9.5-ös verziója. A frissített verzió többek között támogatja a kampánykísérleteket, valamint a helybővítmények hozzáadását is. A továbbiakban összeszedtük azokat az újdonságokat, melyeket a frissített szerkesztő tartalmaz.

A kampánykísérleteknél a frissített verzió lehetőséget biztosít a felhasználó számára a kísérlet állapotának alkalmazására és módosítására a hirdetéscsoport, hirdetés vagy a kulcsszó szintjén. Ezen kívül az alapértelmezett max. CPC, Display Hálózati max. CPC vagy Max. CPM ajánlatszorzójának alkalmazására és módosítására a hirdetéscsoport szintjén. A max. CPC ajánlatszorzó alkalmazására és módosítására a kulcsszó szintjén, valamint a kísérleti állapotok és az ajánlatszorzók importálása és exportálása mind CSV, mind XML formátumban.

A frissített Google AdWords Editor támogatja a meglévő helybővítményeket is. Igény szerint bármely címhez létrehozhatók új kézi helybővítmények, vagy módosíthatók a meglévő helyek, és a helybővítmények, ezen kívül egy nagyon nagy újítás, hogy CSV és XML formátumban le- és feltölthetők.

Amiről még nem esett szó, és szintén azoknak lesz nagyon nagy segítségére, akik több nagy fiókot kezelnek az Editorban: letöltés a háttérben funkció.

Az újítás hatására a háttérben tölthetjük le a különböző fiókokat úgy, hogy közben egy másikban dolgozunk épp, ezzel is komoly időt tudunk megtakarítani, hogy nem kell mindig megvárni, míg egy adott esetben több ezer kulcsszavas kampány letöltődik.

Ezen kívül kisebb javítások is történtek a korábbi verzióban, melyek a visszavonás, illetve a több elem hozzáadása funkciókban jelentkeztek.

Ha még a régi AdWords Editor van jelenleg a gépünkön, és most szeretnénk frissíteni az új 9.5-ös verzióra, akkor előtte gondoskodjunk a betöltött kampányok biztonsági mentéséről, mert ellenkező esetben kezdhetjük elölről a kampányok szerkesztését, vagy betöltését.
 
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.