Megújult a Google AdWords Editor

Akik Adwords kampányaikat a Google saját fejlesztésű programjában szerkesztik, azoknak nagy áttörést jelent az AdWords szerkesztő 9.5-ös verziója. A frissített verzió többek között támogatja a kampánykísérleteket, valamint a helybővítmények hozzáadását is. A továbbiakban összeszedtük azokat az újdonságokat, melyeket a frissített szerkesztő tartalmaz.

A kampánykísérleteknél a frissített verzió lehetőséget biztosít a felhasználó számára a kísérlet állapotának alkalmazására és módosítására a hirdetéscsoport, hirdetés vagy a kulcsszó szintjén. Ezen kívül az alapértelmezett max. CPC, Display Hálózati max. CPC vagy Max. CPM ajánlatszorzójának alkalmazására és módosítására a hirdetéscsoport szintjén. A max. CPC ajánlatszorzó alkalmazására és módosítására a kulcsszó szintjén, valamint a kísérleti állapotok és az ajánlatszorzók importálása és exportálása mind CSV, mind XML formátumban.

A frissített Google AdWords Editor támogatja a meglévő helybővítményeket is. Igény szerint bármely címhez létrehozhatók új kézi helybővítmények, vagy módosíthatók a meglévő helyek, és a helybővítmények, ezen kívül egy nagyon nagy újítás, hogy CSV és XML formátumban le- és feltölthetők.

Amiről még nem esett szó, és szintén azoknak lesz nagyon nagy segítségére, akik több nagy fiókot kezelnek az Editorban: letöltés a háttérben funkció.

Az újítás hatására a háttérben tölthetjük le a különböző fiókokat úgy, hogy közben egy másikban dolgozunk épp, ezzel is komoly időt tudunk megtakarítani, hogy nem kell mindig megvárni, míg egy adott esetben több ezer kulcsszavas kampány letöltődik.

Ezen kívül kisebb javítások is történtek a korábbi verzióban, melyek a visszavonás, illetve a több elem hozzáadása funkciókban jelentkeztek.

Ha még a régi AdWords Editor van jelenleg a gépünkön, és most szeretnénk frissíteni az új 9.5-ös verzióra, akkor előtte gondoskodjunk a betöltött kampányok biztonsági mentéséről, mert ellenkező esetben kezdhetjük elölről a kampányok szerkesztését, vagy betöltését.
 
  • Keresőmarketing a korona vírus idején
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2020.03.25.

    Keresőmarketing a korona vírus idején

    A kialakult gazdasági helyzetben nem érdemes hátradőlni otthon a kényelmes fotelünkbe főleg akkor, ha online vállalkozásunk van. Ezeket az otthon töltött időket a vállalkozás építésére, illetve életben tartására érdemes fordítani. Ebben próbálunk segíteni ezzel a cikkel.