Megújult a Google AdWords Editor

Akik Adwords kampányaikat a Google saját fejlesztésű programjában szerkesztik, azoknak nagy áttörést jelent az AdWords szerkesztő 9.5-ös verziója. A frissített verzió többek között támogatja a kampánykísérleteket, valamint a helybővítmények hozzáadását is. A továbbiakban összeszedtük azokat az újdonságokat, melyeket a frissített szerkesztő tartalmaz.

A kampánykísérleteknél a frissített verzió lehetőséget biztosít a felhasználó számára a kísérlet állapotának alkalmazására és módosítására a hirdetéscsoport, hirdetés vagy a kulcsszó szintjén. Ezen kívül az alapértelmezett max. CPC, Display Hálózati max. CPC vagy Max. CPM ajánlatszorzójának alkalmazására és módosítására a hirdetéscsoport szintjén. A max. CPC ajánlatszorzó alkalmazására és módosítására a kulcsszó szintjén, valamint a kísérleti állapotok és az ajánlatszorzók importálása és exportálása mind CSV, mind XML formátumban.

A frissített Google AdWords Editor támogatja a meglévő helybővítményeket is. Igény szerint bármely címhez létrehozhatók új kézi helybővítmények, vagy módosíthatók a meglévő helyek, és a helybővítmények, ezen kívül egy nagyon nagy újítás, hogy CSV és XML formátumban le- és feltölthetők.

Amiről még nem esett szó, és szintén azoknak lesz nagyon nagy segítségére, akik több nagy fiókot kezelnek az Editorban: letöltés a háttérben funkció.

Az újítás hatására a háttérben tölthetjük le a különböző fiókokat úgy, hogy közben egy másikban dolgozunk épp, ezzel is komoly időt tudunk megtakarítani, hogy nem kell mindig megvárni, míg egy adott esetben több ezer kulcsszavas kampány letöltődik.

Ezen kívül kisebb javítások is történtek a korábbi verzióban, melyek a visszavonás, illetve a több elem hozzáadása funkciókban jelentkeztek.

Ha még a régi AdWords Editor van jelenleg a gépünkön, és most szeretnénk frissíteni az új 9.5-ös verzióra, akkor előtte gondoskodjunk a betöltött kampányok biztonsági mentéséről, mert ellenkező esetben kezdhetjük elölről a kampányok szerkesztését, vagy betöltését.
 
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.