Melyek a keresőoptimalizálás módszerei közül a legfontosabbak?

Amikor eldönti egy vállalkozás, hogy szeretné kipróbálni magát az online szférában is, elsőként készíttet egy webshopot vagy weboldalt, melyen termékeit vagy szolgáltatásait tudja majd népszerűsíteni illetve értékesíteni. Nézzük meg, melyek azok a keresőoptimalizálási módszerek, melyek nélkül nem lehet manapság már érvényesülni az interneten.

Webdizájn

Ez az egyik legfontosabb keresőoptimalizálási módszer, hiszen ez az első, amit a felhasználó meglát amikor a webes felületre érkezik. Emiatt ennek követnie kell minden olyan előírást, mely megfelel az emberi szemnek és pszichének - megfelelő méretű betűk, olvasható betűtípus, kellemes színséma, stb.

Technikai jellemzők, elérhetőség, felhasználóbarát kialakítás

A második legfontosabb keresőoptimalizálási módszer a technikai (kódolás) tényezők naprakész szerkezete, hogy meg tudjon jelenni a keresők találatai közt - lehetőleg az első oldalon - a webes felület.

Ezután pedig azt is lényeges figyelembe venni, hogy tökéletesen működjön az adott weboldal vagy webáruház, hiszen egy rosszul működő oldalon - ahol például nem megfelelően lehet keresni termékekre, nem lehet szűrni a kategóriák közt, illetve például elbukik egy vásárlás mert rosszul vannak bekötve a különféle szállítási vagy fizetési módok - nem fog tudni értékesíteni a vállalat, így rengeteg profitot bukhat el, hiszen a felhasználó ellátogathat emiatt egy másik, jól működő oldalra.

Google Analytics és Search Console adatok átvizsgálása

Ez már kőkemény technikai tudást igényel, hiszen ez egy olyan keresőoptimalizálási módszer, mely nélkül szinte ma már lehetetlen alaposan átvizsgálni egy webes felületet, hogy minden oldal oda van-e átirányítva hova kell, megfelelő erősségűek-e a landing oldalak, illetve, hogy az adott kulcsszavak olyan hatékonysággal vonzzák-e be a vásárlókat, ahogyan azt előre megtervezték.

Természetesen ennél sokkal több és bonyolultabb keresőoptimalizálási módszer létezik kezdve az URL kanonikalizációtól egészen a szerver hibákig, így ha jól működő és könnyen elérhető webes felületet szeretne létrehozni, bízza Vírus Média Keresőmarketing Ügynökségünkre, hogy minden szempontból nézve naprakész legyen weboldala vagy webáruháza.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.