Mennyire számítanak 2018-ban a keresőoptimalizálás során a kulcsszavak?

Idén is ugyanolyan módszerekkel érdemes vajon folytatni a megfelelő kifejezések felkutatását? Mi változik 2018-ban?

A keresőoptimalizálás egyik lényeges része valóban a kulcsszókutatás, viszont mivel a keresőóriások folyamatosan módosítják algoritmusaikat a jobb felhasználói élmény kiszolgálásáért, bizony érdemes elkerülni a szarvashibákat, illetve felkutatni azokat a lehetőségeket, melyekkel eredményesen lehet befolyásolni egy webes felület népszerűsítését.

Míg régebben működött a szinte üres interneten az, ha valaki ügyesen elhelyezte a legfontosabb kulcsszavakat a weboldalára, addig ugyanezt téve ma már nem feltétlenül járhatunk ezzel a taktikával sikerrel a keresőoptimalizálás során.

Mivel vannak olyan kifejezések, melyekre rengetegen keresnek rá, például autó, webáruház, cipő, ruha, stb., így ezeket a kifejezéseket több száz webes felület használja már, így ha hozzáadjuk őket ugyanilyen formában a webes felületünkhöz, vajmi keveset fog számítani.

A releváns kifejezéseket és fontosabb kulcsszavakat olyan formában kell emiatt tartalmaznia az adott webes felületnek a keresőoptimalizálás során, mely hozzájárul ahhoz, hogy a felhasználó megtalálja azt, amit épp keres egy olyan formában, mely megfelel technikailag pl. a Google előírásainak.

Emiatt teljesen felesleges olyan kulcsszavakkal teletömni a webes felületet, mely nem releváns az oldal tartalmával. Pl.: egy webáruházban van 4 db ruha, máshol pedig 4000, akkor az első webáruházba fölösleges annyi ruhákkal kapcsolatos kifejezést felvinni, mert a kereső azt fogja megjeleníteni, amelyik a legjobb felhasználói élményt nyújtja. Ebben az esetben egy olyan webshopot fog kiadni, mely technikailag modern alapokon áll, megfelelő mennyiségű termék közül tud válogatni a felhasználó, illetve a cég megbízhatóan viselkedik az online piacon.

Tehát nem érdemes a keresőoptimalizálás alatt csak szavakat használni, hanem ésszerűbb inkább tőmondatokat, vagy több szóból álló kifejezéseket használni a tartalom / menüszerkezet megírása alatt. Így embereknek írunk, de tudomásul vesszük a mesterséges intelligencia, a különféle algoritmusok, illetve az egyéb technikai tényezők folyamatos változását is.
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.