Mészáros Ádám megszerezte a Yandex hirdetésekre vonatkozó akkreditációt

Yandex: sokkal több, mint orosz kereső
A Yandex (oroszul: Яндекс) egy multinacionális vállalat, amely több mint 70 szolgáltatással rendelkezik. A cég többek között internettel kapcsolatos feladatokat lát el kereső és információs, eCommerce, szállítási, navigációs, mobil applikációs és online hirdetési szolgáltatások segítségével.

A Yandex így nem véletlenül Oroszország legnagyobb technológiai vállalata, amely az orosz interneten a legnagyobb keresőmotort biztosítja. A yandex.ru kezdőoldala a 4. legnépszerűbb website Oroszországban, s maga a Yandex keresőmotor pedig az 5. legnagyobb a Google, a Baidu, a Bing és a Yahoo után.

Hirdessen a Yandex-en!
A Yandex nemcsak az orosz piacot fedi le, hanem egyaránt működik Ukrajnában, Kazahsztánban, Fehéroroszországban és Törökországban is. Mivel cégünk 2019 januárjában megszerezte a Yandex akkreditációkat, így a reklámtermékek és az elemzési eszközök teljes skálájával tudunk dolgozni, hogy ügyfeleink webes felületeit a lehető legprecízebben tudjuk optimalizálni.

Yandex hirdetések
A Yandex a keresési hirdetésekhez a többi nagy keresőmotorhoz hasonlóan aukciós alapú modellt használ a hirdetések elhelyezésére, így az árak és egyéb költségek kiszámítása igen könnyű feladat.

A Yandex kontextus szerinti hirdetési hálózata szinte minden online orosz felhasználót elér, mivel a Yandex saját szolgáltatásaiban (időjárás, hírek, forgalom stb.), illetve az általunk kialakított hirdetési hálózatokon található harmadik fél webhelyein tudja feltüntetni a reklámokat. Ezen kívül különféle tematikus és demográfiai célzási lehetőségek állnak rendelkezésre, amelyek a Yandex.Direct platformon keresztül ellenőrizhetőek.

A Yandex lehetőséget nyújt display hirdetés használatára is, mely nagyszerű módja annak, hogy elérje azokat a fogyasztókat, akik kevésbé ismerik vállalata nevét, márkáját vagy az aktuális szolgáltatásokat. Itt is számos célzási lehetőség áll rendelkezésre, így a képes hirdetések kialakítása is történhet rengeteg féle módon.

Természetesen a Yandex is halad a korral, így itt is lehetőség van mobil hirdetéseket kialakítani, melyek nagymértékben tudják segíteni megnövelni a mobilról érkező vásárlások számát.

Yandex hirdetéskezelő rendszer
A Yandex azoknak az ügyfeleknek, akik havonta több mint 1000 dollárt költenek, ingyenes kétnyelvű (angol-orosz) kezelői szolgáltatásokat kínál. Ezek a szolgáltatások magukban foglalják többek között a kulcsszókutatást, a médiatervezést, a kulcsszó és a hirdetés másolat létrehozását vagy fordítását, a meglévő kampányok lokalizálását, illetve a futó kampányok folyamatos optimalizálását.

Yandex Metrica
A Metrica egy hatékony és könnyen használható webanalitikai eszköz, amelynek segítségével optimalizálni lehet a különféle webhelyeket. A Metrica jelenleg angol és török nyelven érhető el.

Yandex Webmester eszközök
Hasonlóan a Google egyéb szolgáltatásaihoz, a Yandex Webmester eszközök könnyen használható erőforrásként szolgálnak, melyet arra fejlesztettek ki a szakemberek, hogy az ügyfelek webes felületeinek láthatóságát és elérhetőségét tudják vizsgálni a szakemberek. Hasonlóan a Metrica-hoz, a Yandex webmester eszközök szolgáltatás is egyelőre angolul és törökül érhető el.

Az orosz piac hatalmas
Használja ki az orosz piacban rejlő lehetőségeket, s kezdjen el még ma tervezni. Vírus Média Keresőmarketing Ügynökségünk nemcsak a reklámok kihelyezésében, de azok megalkotásában, folyamatos monitoringjában és fejlesztésében is egyaránt segítségére tud lenni. Keressen fel minket bátran, hogy biztos kezekben legyen webhelyének népszerűsítése.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.