Mi teszi a keresőmarketing szakértőt?

Ahhoz, hogy valaki keresőmarketing szakértőnek mondhassa magát, nem csak tapasztalat szükséges. Egy szakértőnek, kiemelten akkor, hogy ha az AdWords rendszerével is foglalkozik, hivatalos Google AdWords vizsgával is ajánlott rendelkeznie.

Az AdWords rendszere az évek során mind komplexebbé vált, s így az azt nem megfelelően ismerők, még ha rendelkeznek is tapasztalattal, akár veszteséges kampányokat is indíthatnak. Ezt hivatott megakadályozni a szakértői vizsga, amely a Google minősített partneri rendszerén keresztül érhető el. Szakértőnek hivatalosan az mondhatja magát, aki egy alap- és egy haladó szintű vizsgát is sikerrel teljesít, de speciális területekre vonatkozó vizsgák letételére is lehetőség van. Természetesen, mivel nem csak az online marketing egésze, de maga az AdWords is gyorsan változik, időről időre szükséges ezen vizsgák megújítása.

A szakértőnek emellett járatosnak kell lennie olyan szolgáltatásokban is járatosnak kell lennie, mint az Analytics, amelyhez szintén szakmai vizsgát tehet. A Google Analytics Egyéni Képesítés megléte a magát komolyan vevő szakértő számára alapkövetelmény.

A Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség munkatársai egytől egyig a Google által minősített szakemberek, akik a keresővállalattal állandó kapcsolatot és együttműködést fenntartva végzik munkájukat, rendelkezve minden szükséges szakmai vizsgával, és persze egyenként sokévnyi rendkívül értékes tapasztalattal.

Mitől lesz a szakértő hatékony?

Egy keresőmarketing szakérő munkájának hatékonyságát elsősorban az általa megtervezett és levezényelt kampányok hatékonysága határozza meg. Ha egy kampány egyszerre költséghatékony és hoz megfelelő mennyiségű konverziót és bevételt, akkor mondhatjuk, hogy a szakértő, aki felelős érte, valóban érti a szakmáját.

Egy sikeres kampánynak ismérve, hogy alacsony költségekkel, konkrétabban alacsony kattintási árral bír a jó optimalizáció miatt, s emellett a lehető legtöbb emberhez jut el célzottan. A megjelenések közül a lehető legtöbbnek kell kattintást hoznia, s a lehető legtöbb kattintásnak kell vásárlásként realizálódnia. A profi szakember arra is képes, hogy menet közben igazítson, optimalizáljon, s így alakítsa a kampány elemeit a legjobb eredmények érdekében.

A Vírus Média szakemberei olyan magasan képzett profik, akik alaposan megismerkedtek már a hirdetőrendszerekkel, s így mindig a legnagyobb hatékonyságot tudják garantálni.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.