Linképítés és Google Ads: Párhuzamok a digitális marketingben
A digitális marketing világában a keresőoptimalizálás (SEO) és a fizetett hirdetések, mint például a Google Ads, elengedhetetlen eszközök az online jelenlét növelésére.
Egy tapasztalt cégvezető nagyon jól tudja, hogy egy jól felépített marketing kampány a legkisebb cégből is képes óriást csinálni akkor, ha profi kezekben van a marketing terv felépítése és kivitelezése. Így amikor már kialakul egy új cég esetében, hogy pontosan mit szeretne értékesíteni, fontos, hogy olyan marketing kampány készüljön, mely maximálisan fogja tudni segíteni az eladásokat.
A marketing kampány tervezése előtt fontos figyelembe venni olyan egyéb marketinghez köthető feladatokat, melyek nélkül szinte lehetetlen felépíteni egy jövedelmező marketing struktúrát. Emiatt nem szabad vakon elkezdeni megtervezni egy marketing kampányt, hanem fontos előtte megszerezni a legfontosabb piaci adatokat.
Így a marketing kampány megírása előtt a szakemberek az alábbi feladatokat végzik el:
A digitális marketing világában a keresőoptimalizálás (SEO) és a fizetett hirdetések, mint például a Google Ads, elengedhetetlen eszközök az online jelenlét növelésére.
A keresőmarketing területén a „dobozos” megoldások, vagyis az előre elkészített, standardizált szolgáltatási csomagok gyakran vonzó lehetőséget kínálnak az ügyfelek számára.