Miért fontos a mobil SEO?

Két nyomós érvünk is van arra, miért kell kiemelten nagy figyelmet fordítani a weboldalak mobilverzióinak az optimalizálására!

Elsősorban azért, mert 2017 januárja óta a Google különválasztja a mobilos és asztali indexelést, valamint előbbit helyezte elsődlegesnek, magyarul megérkeztünk a „mobilegeddon” –ba.

Másodsorban pedig azért, mert a mobilról indított keresések immár megelőzték az asztali gépekről indított keresések számát, ennek pedig kötelezően jelentőséget kell tulajdonítanunk. Az elmúlt öt év alatt szignifikánsan növekedett évről évre a mobilok által generált webes forgalom, és így mindazon vállalkozóknak, akik a weben szeretnének érvényesülni, a mobil SEO-ra kifejezetten figyelmet kell fordítaniuk, mert a trend hamarosan óriásit fog változni.

Jelenleg a mobileszközök adják az e-kereskedelemben a munkamenetek 60%-át, viszont ennek ellenére bevételt csak 38-40%-uk realizál. Ennek oka az lehet, hogy a felhasználók még nem teljesen elégedettek a mobilos fizetéssel, a magasabb árú termékek esetében pedig még alacsonyabb a mobilböngészők konverziója.

Ennek jelenleg egyetlen oka van, mégpedig az, hogy a felhasználók a mobileszközöket csupán tájékozódásra, információszerzésre használják a termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, de a tényleges vásárlást, ill. rendelést otthon, asztali gépen végzik el. A pénzügyi szolgáltatások, a mobilfizetési rendszerek finomításával várhatóan ez is meg fog változni, így a mobil megjelenéshez kapcsolódó SEO munkákat semmi esetre sem szabad elhanyagolni. Ez egy jelenleg még alacsonyan feltérképezett terület, amiben óriási potenciál van!
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.