Készüljön fel a Google nagy átalakulására: A 2026-os linképítés alapkövei
A digitális marketing egyik legdinamikusabban változó területe a keresőoptimalizálás (SEO), ezen belül is kiemelten a linképítés.

A natív hirdetés - ahogy a nevében is mutatja - beleolvad a környezetébe, így nem gátolja a felhasználót a webes felület használásában. Mivel rengeteg embert zavarnak a pop-up reklámok, a villogó GIF-ek, a felugró chat ablakok, illetve a félrevezető, és nem a témához illő hirdetések, sokkal nagyobb sikereket lehet ma elérni a kevésbé idegesítő és a vásárló tevékenységét nem megszakító natív hirdetési típusokkal.
A natív hirdetés típusai:
A natív hirdetés sikerének kulcsa:
A natív hirdetésé a jövő
Az elmúlt évtizedek etikátlan online és offline “átverős” marketing szokásai miatt az emberek elvesztették a hitüket a reklámokban, így csak olyan hirdetésekre kattintanak, amelyek tényleg olyan tartalommal bírnak, amelyben megbíznak és amelyre kíváncsiak.
A digitális marketing egyik legdinamikusabban változó területe a keresőoptimalizálás (SEO), ezen belül is kiemelten a linképítés.
A Google SGE új korszakot hoz a B2B keresőoptimalizálásban. Megtudhatja, miként alakítja át az AI a tartalomstratégiát, a technikai SEO-t és a márka hitelességének szerepét.