Miért kell egy weboldalnak SEO szakember?

Míg néhány évvel ezelőtt elég volt egy weboldalt a megszokott módon lekódolni, addig a mai túltelített online világban az egyszerűen megszerkesztett weboldalak már aligha állják meg a helyüket. Mert ahhoz, hogy egy webes felület sikeresen szerepeljen a keresők találati oldalain, SEO szakemberre van szükség. Miért?

Mit csinál a SEO szakember?

A SEO szakember munkája az, hogy egy adott weboldalt, blogot vagy webáruházat olyan szempontok alapján vizsgáljon végig, melyek ahhoz kellenek, hogy az megfeleljen a jelenlegi 2018-as technikai, tartalmi és dizájn elvárásoknak. Ezek azért szükségesek, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt tudja nyújtani a látogatóknak az analizált webes felület.

Nem kell nekem SEO szakember, én egyedül is meg tudom ezeket csinálni

Sajnos sokan esnek bele főként Kelet-Európában abba a hibába, hogy nem fizetik meg a megfelelő szakembereket egy adott informatikai feladatra, így a siker elmarad, s nem értik miért nem az ő weboldaluk jelenik meg elsőként a keresők találati oldalain, s miért előzik meg őket a konkurenciák.

Ez azért lehetséges, mert a SEO szakember magas technikai tudással rendelkezik, melyet egy átlag ember nem fog tudni, így akár a legfontosabb szempontok felett is átsiklanak amikor abban a hitben vannak, hogy ők maguk is el tudják végezni ezt a feladatot.

S mivel a legtöbb vállalati vezetőnek nincs ideje minden héten megnézni az aktuális SEO-val kapcsolatos frissítéseket, híreket, így többnyire csak egy nagyon hiányos, általános ismeretekre korlátozott analízist fog tudni készíteni.

A jó SEO szakember növelni tudja az organikus keresési eredményeket

Mivel a SEO szakember tökéletesen tisztában van azokkal a fontos szempontokkal, amiket a keresők néznek egy adott weboldal esetében, így könnyedén meg tudja határozni azokat a feladatokat, amelyek ahhoz szükségesek, hogy a webes felület megbízható, praktikus és racionális elrendezésű legyen, illetve kellemes felhasználói élményt nyújtó kialakítással és dizájnnal rendelkezzen.

Kérje sok éves tapasztalattal rendelkező Vírus Média ügynökségünk segítségét, hogy weboldalát vagy webáruházát gyakorlott SEO szakemberek vizsgálják meg, hogy előrébb kerüljön vállalkozása a keresők találati oldalain.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.