Keresőoptimalizálás 2025-ben: Milyen technikai és tartalmi elemek számítanak igazán?
A keresőoptimalizálás (SEO) folyamatosan változó terület, amely 2025-ben is komoly kihívások és lehetőségek elé állítja a weboldal-tulajdonosokat.
Egy webáruház SEO analízise után kerül sor az optimalizálásra, mely képes felhozni egy teljesen elavult, régi kódolású oldalt a mai technikai, dizájn és tartalmi elvárásoknak megfelelően. Vajon mi a baj a mai online áruházakkal, hogy a legtöbb esetben az optimalizálásban leírtaknak nem tudnak megfelelni?
Rengeteg hazai cég van abban a tévhitben, hogy egy SEO optimalizálás csupán apró tartalmi hibák kijavításából áll, így ezt cégen belül is meg tudják majd oldani.
Ezzel az a baj, hogy a legtöbb problémát annak az informatikai csapatnak kell majd megoldania, aki a webáruház fejlesztésével foglalkozik.
Ahhoz, hogy egy optimalizálás sikeres legyen, a legtöbb esetben igen nagy volumenű programozási feladatokra van szükség, ilyenek például:
S ezután jönnek azok a feladatok, melyek inkább a tartalmi részhez köthetőek:
Ezek a feladatok a legtöbb esetben könnyedén kivitelezhetőek lennének, ha nem “dobozos”, hanem egyedi webáruházat használnának az itthoni cégek. A dobozos webshopokat nehéz egyedi igényeknek megfelelően optimalizálni, emiatt ezt a kivitelező cégek nem mindig tudják teljesen megoldani.
Ebből pedig az következik, hogy egy alapos SEO analízis után az optimalizálás nagy része egyszerűen nem történik meg, mert a kivitelező informatikai cég nem tudja megoldani a feltárt problémákat, mert ha belejavít itt-ott a kódba, akkor az befolyásolni fogja az általuk még üzemeltetett webáruházak működését.
Ezért mindig azt javasoljuk ügyfeleinknek, hogy egyedi tervezésű platform segítségével üzemeltessék webshopjaikat, hogy az analízis során feltárt hibák optimalizálása könnyen megoldható legyen.
A keresőoptimalizálás (SEO) folyamatosan változó terület, amely 2025-ben is komoly kihívások és lehetőségek elé állítja a weboldal-tulajdonosokat.
A modern üzleti világban a digitális tér nem csupán egy kiegészítő platform, hanem a legtöbb vállalkozás számára a növekedés és a siker egyik legfontosabb színtere.