AEO és GEO: Az új korszak a keresőoptimalizálásban
Fedezze fel az AEO és GEO stratégiákat 2025-ben! Gyakorlati tippek, útmutatók és AI-alapú SEO megoldások a vállalkozása láthatóságáért.
Egy webáruház SEO analízise után kerül sor az optimalizálásra, mely képes felhozni egy teljesen elavult, régi kódolású oldalt a mai technikai, dizájn és tartalmi elvárásoknak megfelelően. Vajon mi a baj a mai online áruházakkal, hogy a legtöbb esetben az optimalizálásban leírtaknak nem tudnak megfelelni?
Rengeteg hazai cég van abban a tévhitben, hogy egy SEO optimalizálás csupán apró tartalmi hibák kijavításából áll, így ezt cégen belül is meg tudják majd oldani.
Ezzel az a baj, hogy a legtöbb problémát annak az informatikai csapatnak kell majd megoldania, aki a webáruház fejlesztésével foglalkozik.
Ahhoz, hogy egy optimalizálás sikeres legyen, a legtöbb esetben igen nagy volumenű programozási feladatokra van szükség, ilyenek például:
S ezután jönnek azok a feladatok, melyek inkább a tartalmi részhez köthetőek:
Ezek a feladatok a legtöbb esetben könnyedén kivitelezhetőek lennének, ha nem “dobozos”, hanem egyedi webáruházat használnának az itthoni cégek. A dobozos webshopokat nehéz egyedi igényeknek megfelelően optimalizálni, emiatt ezt a kivitelező cégek nem mindig tudják teljesen megoldani.
Ebből pedig az következik, hogy egy alapos SEO analízis után az optimalizálás nagy része egyszerűen nem történik meg, mert a kivitelező informatikai cég nem tudja megoldani a feltárt problémákat, mert ha belejavít itt-ott a kódba, akkor az befolyásolni fogja az általuk még üzemeltetett webáruházak működését.
Ezért mindig azt javasoljuk ügyfeleinknek, hogy egyedi tervezésű platform segítségével üzemeltessék webshopjaikat, hogy az analízis során feltárt hibák optimalizálása könnyen megoldható legyen.
Fedezze fel az AEO és GEO stratégiákat 2025-ben! Gyakorlati tippek, útmutatók és AI-alapú SEO megoldások a vállalkozása láthatóságáért.
Hogyan változtatja meg az AI a keresőoptimalizálást, miért csökken a kattintási arány, és hogyan növelhető az organikus forgalom AEO/GEO stratégiákkal?