Miért nem hanyagolható el a rendszeres SEO elemzés?

Sajnos még mindig rengeteg webáruház vagy weboldal tulajdonos gondol úgy a SEO elemzésre, mint egy fölösleges internetes szolgáltatásra, mivel nem teljesen értik, hogy miért van szükség erre, illetve pontosan hogyan tudja a bizniszt segíteni egy ilyen kulcsfontosságú analízis.

2017-ben az online felületeken történő értékesítéshez már nemcsak egy profi webáruházzal, ügyfélszolgálatos és termékfeltöltő részlegekkel kell rendelkezzen egy cég, hiszen ezek alapfeltételek, emiatt már többet kell nyújtani ahhoz, hogy a vásárlók az Ön szolgáltatását válasszák. Hogy lehet ezt elérni?

Az online multinacionális cégeknek bizony van saját SEO csapata, mely általában két részre van osztva: SEO és SEM részlegre. Az előbbi a jelenlegi technikai elvárásoknak igyekszik megfeleltetni az online felületet rendszeres SEO elemzések segítségével, az utóbbi pedig furfangos marketing eszközökkel igyekszik növelni a bevételt.

Itthon a legtöbb webáruház nem mindig engedhet meg magának saját SEO csapatot, így külsős céget bíznak meg az effajta feladatok elvégzésére, mely akkor működik a legjobban, ha rendszeres, minimum havi egy SEO elemzést kérnek. Így lehetőség van mindig a legújabb kódolási eljárásokat, illetve a legmodernebb kényelmi funkciókat alkalmazni a webes felületen, mely javítja a felhasználói élményt.

Emiatt a rendszeres SEO elemzés szinte kötelező egy magára valamit adó webáruház esetében, hiszen az online szféra igen széles, ezért folyamatosan figyelni kell az aktualitásokat, hogy technológiailag mindig a legelsők közt legyen a webes felület. Hiszen ki akar egy olyan webáruházban vásárolni, ami jócskán le van maradva a mai modern, gyors és ergonomikus kialakítású webes felületektől?

Ön is biztosan rendszeresen ellenőrizteti fizikai boltjainak eredményességét, emiatt az internetes céges felületekről sem szabad megfeledkeznie. Az online bizniszben is hihetetlenül fontos, hogy lépést tudjon tartani a konkurensekkel, hiszen aki az interneten egyszer lemarad, az újonnan érkező vállalatok könnyen megelőzhetik akár a régóta létező és sikeresen működő cégeket is, ha azok elhanyagolják a rendszeres SEO elemzéseket.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.