Miért olyan sikeresek a Facebook reklámok?

A Facebook az egyik legtöbbet látogatott közösségi platform, ahol igen könnyen lehet olyan ügyfeleket, vásárlókat vagy partnereket szerezni, akiknek egyezik az érdeklődési körük egy adott cég tevékenységi körével.

Emiatt a legtöbb itthoni cég is, legyen az kis-, közép-, vagy nagyvállalat, előszeretettel alkalmazza a Facebook reklámok adta széles lehetőségeit, hogy pontosan azokhoz az emberekhez jusson el az adott hirdetés, akik hajlandóak is vásárolni termékeket vagy igénybe venni valamilyen szolgáltatásokat.

Így a Facebook reklámok a háttérben zajló bonyolult algoritmusoknak köszönhetően akkor és olyan embereknek fognak megjelenni, akik a cégnek potenciális vásárlóivá válhatnak.

Mivel lehetőség van beállítani a Facebook reklámok létrehozásakor többek között a geográfiai adatokat, a nemeket, az életkort, az érdeklődési kört, vagy az idő-intervallumot, így egy kis kreativitással igen könnyen lehet sikeres Facebook kampányokat készíteni.

S ami a legjobb, az az, hogy a Facebook reklámok eredményességét mérni is lehet a rengeteg bejövő adat segítségével, emiatt könnyedén lehet változtatni a hirdetéseken, hogy még több profitot tudjanak termelni a kitett kampányok.

Emiatt a Facebook reklámok készítése után sem áll le a marketingesek munkája, hiszen ekkor jön az alapos tesztelési és szükség esetén módosítási fázis, hiszen ha nem megfelelően alakították ki a hirdetés szövegét, képét vagy videóját, meg tudják változtatni olyan formára, mely jövedelmezőbb lesz.

Így a Facebook kampányok létrehozásánál főképp arra érdemes koncentrálni, hogy kinek, mikor, milyen problémára való megoldásként és milyen formában szeretné megjeleníteni az adott promóciókat.

Amennyiben szeretné céges termékeit vagy szolgáltatásait a legnagyobb közösségi média platformon hirdetni, bízza ránk, a Vírus Média Keresőmarketing Ügynök magasan képzett és tapasztalt szakembereire a Facebook reklámok készítését, tesztelését, kiértékelését és monitoringját, hogy még több ügyfelet tudjon szerezni vállalatának.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.