Miért van annyi marketing ügynökség Budapesten?

Amióta az itthoni kis- és középvállalkozások is megjelentek az online piacon, a legtöbb cégvezető főként a webáruházakból beérkező megrendelésekkel van elfoglalva, emiatt gyakran kimarad a marketing részleg a cégből.

Ez azért lehet, mert egy webáruház üzemeltetéséhez szükséges egy informatikai cég, mely lehet cégen belül vagy cégen kívül - általában a kis- és középvállalatok esetében ezt kiadják informatikai alvállalkozóknak.

Továbbá cégen belül oldják meg a beszerzést, a számlázást, a megrendelés-kezelést, illetve a termékek és egyéb szöveges, képes vagy videó fájlok feltöltését a webshopba.

Mivel ezek a cégek aránylag kis létszámúak, így gyakran nem gondoskodnak házon belül az eladási technikák és reklámok tervezéséről, emiatt a marketing ügynökségek Budapesten így rengeteg ügyfelet tudnak szerezni.

Viszont itt fontos kiemelni azt, hogy rengeteg olyan esettel találkoztunk már, ahol az ügyfél előttünk olyan marketing ügynökséget választott Budapesten, mely nem végzett megfelelő és alapos munkát, így a profit kiesés és a rengeteg nem megtérült hirdetés miatti állapotot szerették volna megszüntetni a mi segítségünkkel.

Szerencsére sok éves tapasztalatunknak köszönhetően képesek vagyunk a “kókler” ügynökségek hibáiból fakadó problémákat is megoldani, így ha Önnek sincs még rendes és biztos szakmai kezekben a marketing tervezete, forduljon hozzánk, a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökséghez bizalommal, hogy a marketing ügynökségek Budapesten lévő dzsungelében olyan tapasztalt szakemberek irányítsák cége reklámjainak és online eladásainak stratégiáit, akik nemcsak értenek is hozzá, de lelkiismeretes munkát is végeznek.

Emiatt lényeges szem előtt tartani, hogy a marketing ügynökségek Budapesten mivel foglalkoznak, illetve milyen referenciáik vannak, hiszen ha nem tudnak az Ön iparágához hasonló ügyfelet felmutatni, nagy a valószínűsége annak, hogy az Ön vállalatán fognak majd kísérletezni, melyet profit szempontból szerencsésebb elkerülni.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.