Miért van szüksége keresőmarketing szakértőre egy online vállalkozásnak?

Mind a mai napig rengeteg online is elérhető vállalkozás fut bele abba a hibába, hogy a cégvezetés mellett elvállalja házon belül az online hirdetések és megjelenések kezelését, majd hónapokkal később eszmél csak rá, mennyi kidobott pénz volt ez az ablakon. Miért? Mert aki céget vezet, nincs ideje annyit foglalkozni az online kampányokkal, így nem tudja követni őket és módosítani, ha a mért adatok ezt kívánják meg. Ilyenkor jön jól egy keresőmarketing szakértő.

A rohanó biznisz trendek, illetve a konkurenciával való gyors lépéstartás miatt a legtöbben hibás vagy hiányos kampánystratégiát alakítanak ki. Emiatt a kitett hirdetések nem biztos, hogy a megfelelő közönségnek, a legjobb időpontban és a legoptimálisabb felületen fognak megjelenni, melyek csak viszik így a pénzt ahelyett, hogy hoznák.

Így egy keresőmarketing szakértő hiányából adódóan fordulnak elő a nem megfelelően kiválasztott licitek, a részlegesen vagy szedett-vedett módon kialakított kampányok, a túl általános célzások (ügyfélkörök megjelölése), illetve a silány minőségű hirdetések megszerkesztése a hirdetéskezelőkben, melyek alul vagy éppen túlköltekezést okoznak.

Ebben az esetben egy keresőmarketing szakértő egyből megnézné a mért adatokat, majd gyorsan rájönne, hogy majdnem mindegyik rosszul lett előzőleg beállítva, illetve olyan mérésekkel találkozna, melyek félrevezetőek vagy teljesen hibás eredményeket mutatnak.

Mivel a keresőmarketing szakértő munkájához hozzátartozik a kampányok folyamatos monitoringja, így amikor a mért adatokat bevizsgálja, egyből lehet változtatni a kampány stratégiáján vagy felépítésén, hogy megfelelő profitot tudjanak produkálni az adott hirdetések.

Továbbá csakúgy, mint minden fejlődő tudomány az informatikán belül, a keresőmarketing is napról-napra változik. Így teljesen természetes, ha egy cégnek nincs ideje a folyamatos új optimalizálási lehetőségeket böngészni a keresők hivatalos oldalain, hogy lépést tudjanak tartani a legújabb módszerekkel.

Ezt mind elvégzi Ön helyett egy profi keresőmarketing szakértő, így Önnek csak vállalkozása általános menedzselésével kell foglalkoznia, s nem kell aggódnia az online hirdetéskezelő felületek bonyolult rendszereivel.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.