Miért van szüksége marketing ügynökségre a kis- és középvállalatoknak?

A legtöbb hazai vállalkozás sokkal sikeresebb lehetne, ha nem “ismerőssel”, hanem profi szakemberekkel próbálnák megoldani a cég termékeinek vagy szolgáltatásainak reklámozását. A marketing ügynökségekre sok itthoni cég úgy tekint, mint egy profitot nem termelő, fölösleges pénzkiadásra. Pedig ez nem így van a valóságban, nézzük meg, miért.

Túlterhelt irodai asszisztensek

Valljuk be, a legtöbben nem szeretnek gyakorlatilag semmilyen szolgáltatást sem cégen kívül igénybe venni, ezért megpróbálják házon belül megoldani azokat a feladatokat is, melyekhez idő és szakértelem kell.

Ez azt eredményezi, hogy egy átlagos irodai dolgozónak hirtelen megsokszorozódnak a feladatai, mivel nem az a dolga, hogy kimutatásokat és elemzéseket készítsen, hanem a napi munkafolyamataival foglalkozzon.

Emiatt pedig a marketing terv felépítése, az eladások utáni analízisek kiértékelése, illetve a promóciós kampányok megszervezése szedett-vedett lesz, így ez a “módszer” nem fogja hozni a várt profitot, - ha egyáltalán ezt kikalkulálták előtte - a cégnek.

A dolgozók túlterheltek lesznek, majd egyszer csak megelégelik, s elmennek másik céghez dolgozni, ami nem csinál belőlük “mindenes asszisztenst”, csak azért, mert a cég úgy gondolta, hogy jó ötlet házon belül megoldani a marketing ügynökség feladatait.

A marketing ügynökségnek van ideje és szakértelme

A fentiekkel szemben a marketing ügynökség alapos vizsgálatnak veti alá a cég eddigi eladásait, kampányait, reklámjait, illetve egyéb kedvezményes árusítási lehetőségeit és módszereit.

Mivel gyakorlott szakemberek dolgoznak a marketing ügynökségeknél, nem fordulnak majd elő az előbb említett amatőr munkákból fakadó problémák, hiszen ha a marketing nem lenne külön szakma, nem tanítanák ezt az egyetemeken és főiskolákon.

Egy profi cég belátó és előrelátó

Emiatt be kell látnia a cégeknek azt, hogy ha tervezhető cégvezetést és profit növekedést szeretnének elérni, ahhoz egy profi marketing ügynökségre van szükség, ami a sok éves tapasztalat segítségével könnyedén tudja fellendíteni a cég gazdasági szereplését.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.