Miért van szüksége marketing ügynökségre a kis- és középvállalatoknak?

A legtöbb hazai vállalkozás sokkal sikeresebb lehetne, ha nem “ismerőssel”, hanem profi szakemberekkel próbálnák megoldani a cég termékeinek vagy szolgáltatásainak reklámozását. A marketing ügynökségekre sok itthoni cég úgy tekint, mint egy profitot nem termelő, fölösleges pénzkiadásra. Pedig ez nem így van a valóságban, nézzük meg, miért.

Túlterhelt irodai asszisztensek

Valljuk be, a legtöbben nem szeretnek gyakorlatilag semmilyen szolgáltatást sem cégen kívül igénybe venni, ezért megpróbálják házon belül megoldani azokat a feladatokat is, melyekhez idő és szakértelem kell.

Ez azt eredményezi, hogy egy átlagos irodai dolgozónak hirtelen megsokszorozódnak a feladatai, mivel nem az a dolga, hogy kimutatásokat és elemzéseket készítsen, hanem a napi munkafolyamataival foglalkozzon.

Emiatt pedig a marketing terv felépítése, az eladások utáni analízisek kiértékelése, illetve a promóciós kampányok megszervezése szedett-vedett lesz, így ez a “módszer” nem fogja hozni a várt profitot, - ha egyáltalán ezt kikalkulálták előtte - a cégnek.

A dolgozók túlterheltek lesznek, majd egyszer csak megelégelik, s elmennek másik céghez dolgozni, ami nem csinál belőlük “mindenes asszisztenst”, csak azért, mert a cég úgy gondolta, hogy jó ötlet házon belül megoldani a marketing ügynökség feladatait.

A marketing ügynökségnek van ideje és szakértelme

A fentiekkel szemben a marketing ügynökség alapos vizsgálatnak veti alá a cég eddigi eladásait, kampányait, reklámjait, illetve egyéb kedvezményes árusítási lehetőségeit és módszereit.

Mivel gyakorlott szakemberek dolgoznak a marketing ügynökségeknél, nem fordulnak majd elő az előbb említett amatőr munkákból fakadó problémák, hiszen ha a marketing nem lenne külön szakma, nem tanítanák ezt az egyetemeken és főiskolákon.

Egy profi cég belátó és előrelátó

Emiatt be kell látnia a cégeknek azt, hogy ha tervezhető cégvezetést és profit növekedést szeretnének elérni, ahhoz egy profi marketing ügynökségre van szükség, ami a sok éves tapasztalat segítségével könnyedén tudja fellendíteni a cég gazdasági szereplését.
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.