Miért van szüksége online marketing ügynökségre a kezdő vállalkozásoknak?

Egy újonnan induló cégnek még akkor is nehéz érvényesülnie online, ha a világ legjobb termékét próbálja eladni, hiszen ezt csinálja gyakorlatilag mindenki az interneten: meggyőzi a felhasználókat, hogy ami nála van az ezért és ezért jobb, mint ami a konkurens cégeknél található.

Kicsi a céges büdzsé, hiszen fiatal még a cég

Nem lehet azt mondani egy kisvállalkozásnak, hogy szervezzen nyereményjátékot, lépjen kapcsolatba ismert YouTube celebekkel, vagy alakítson ki hosszútávon gyümölcsöző üzleti viszonyt a legnagyobb online portálok szerkesztőivel.

A gyakorlat azt mutatja, hogy az ifjú cégeknek még sem anyagi tőkéje, sem ideje nincs ilyenekre, hiszen örülnek, ha sikerül magát a szolgáltatást vagy terméket eladható állapotba hozni az ügyfelek számára.

Mit lehet ilyenkor tenni?

Közvetítőket kell keresni, akik azzal foglalkoznak, hogy a közeli üzleti köreikben lehetőleg olyan személyek, vállalati vagy befektetői csoportok legyenek, amely kapcsolatokból profitot tudnak termelni hosszútávon.

Zöldfülű cég mellé tapasztalt online marketing ügynökség

A cégek online sikeressége gyakran olyan, mint a kifutókon lépkedő modellek élete. Lehetnek bármilyen gyönyörűek és csinosak, ha nincs mögöttük egy ügynökség, amely nemcsak felkarolja őket és megtanítja nekik a szakma fortályait, hanem például megszervezi az utazásaikat, lefoglalja a szállásaikat, és ami a legfontosabb: bejuttatja őket a legjobb divatházak casting lehetőségeire.

A fiatal online cégekkel is hasonló a helyzet, hiszen itt is az ismertséget kell növelni komoly üzleti kapcsolatok révén, ami a fiatal cégeknek még nincs meg.

A harc hatalmas a SERP-ek első oldaláért, így bármennyire is jó az elképzelés vagy az üzletpolitika, ha nem jelenik meg a Google-ben a felhasználóknak a céges weboldal vagy webáruház. Esélye sem lesz a vállalkozásnak egyedül profitot termelnie az interneten.

Az online marketing ügynökségnek ezzel szemben gyakorlatilag az az egyik fő feladata, hogy nagyon jó üzleti és partneri viszonyokat alakítson ki, hogy ügyfeleit be tudja ajánlani a legjobb portálok blogbejegyzései közé, elintézzen egy interjút a helyi újság szerkesztőjével, vagy felkeressen egy celebet, aki promótálhatná a cég termékeit.

Az online világban is az emberei kapcsolatok a legfontosabbak

A marketingesekről szinte mindenkinek az jut eszébe, hogy jó a beszélőkéjük, hiszen ha profik, akkor akár egy eszkimónak is el tudnak adni egy hűtőt. Viszont gyakran elfelejtik az emberek azt, hogy a marketingesek nemcsak a frappáns reklámszövegek megalkotásához értenek, hanem a jó kommunikációs képességeik miatt könnyebben juttatják érvényre az üzleti elképzeléseiket is.

Ez azt jelenti a gyakorlatban, hogy minden eddigi üzleti partnerüknek vagy ügyfelüknek tudtak ajánlani egy olyan együttműködési lehetőséget, mely mindkét félnek egyaránt jövedelmező hosszútávon.

Egy online marketing ügynökség emiatt nem csak azért lesz sikeres, mert profi szakmai brigáddal rendelkezik, hanem azért is, mert csapatának kiváló kommunikációs képességei vannak.

Ez pedig azt eredményezi, hogy a megbízható és leinformálható üzleti partnereik által képesek manipulálni a nagyobb közönségek által rendszeresen látogatott oldalak szponzorált tartalmait, de gyakori esetekben akár egyes hirdetési felületeket is.

Mindenki azt csinálja, amihez ért

Egy online marketing ügynökséggel a háta mögött már sokkal több esélye lesz egy most induló vállalkozásnak kitörnie az online tömegből, mert így rengeteg ember láthatja az értékes szöveges, képes, videós vagy hangalapú anyagokat az interneten róla.

SEM ügynökség nélkül ezek a tartalmak szinte láthatatlanok maradnak a felhasználók körében, hiszen ha nem használ a fiatal cég valamilyen közösségi média portált vagy hirdetési felületet, elvész a briliáns ötlet az internet hatalmas dzsungelében.

Az online keresőmarketing ügynökség tehát segíti a cég népszerűsítését az interneten, hogy a vállalkozásnak így csak a termékekre és a szolgáltatásokra kelljen összpontosítania.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.