Mikor érdemes online hirdetést használni?

Sajnos sokan esnek bele abba a hibába, hogy azt hiszik, ha webes felületük nem jelenik meg a keresők első oldalán, akkor már csak az online hirdetés segíthet. De vajon jó ötlet ez?

Amikor nem érdemes még online hirdetést használni

Egy webes felületnek programozói oldalról nézve rengeteg olyan technikai elvárásnak kell megfelelnie, mely által esélyes indulóvá válik a versenyzők közt az online piacon.

Például a Google-nek bárki számára elérhető értékes tartalommal ellátott oktatási anyaga van fent az interneten, mely pontokba szedve meghatározza, hogy mikre figyeljenek oda a programozók egy webes felület kialakítása előtt, alatt és után.

Így ha egy webes felület még nem felel meg a lehető legtöbb releváns meghatározásnak, kevés esélye lesz felvenni a versenyt olyan konkurensekkel szemben, akik ezeket az elvárásokat már rég teljesítették, sőt tovább fejlesztették, és javítják folyamatosan.

Először rendbe kell tenni technikailag a webes felületet, s utána érdemes online hirdetésen gondolkodni.

Amikor megfontolandó már az online hirdetés
  • Amikor a webes felület már technikailag egy szintben van a konkurenciával, ÉS
  • A kreativitás kifogyott a vezetőkből, hogy jobb felhasználói élményt nyújtó webes felületet készítsenek:
    • kényelmi funkciók a felhasználóbarát kialakítására vonatkozóan, melyeket a Google előnyben részesít.
      • Pl.: részletes kereső az oldalba építve, forgatható termék képek szerepeltetése, stb.

Amikor előnyös az online hirdetési kampány kialakítása és lebonyolítása

Miért nem rögtön online hirdetésbe kezdünk? Mert nem lehet csak úgy elindítani reklámokat, előtte fel kell mérni a terepet.

Meg kell vizsgálni a jelenlegi piacot, a konkurenciával való jelenlegi helyzetet, analizálni kell, hogy ki, mit, mikor, hogyan és miért használ, és az működik-e vagy sem, ha igen miért, mivel lehetne jobb, ha nem, miért stb.

Meg kell tervezni, illetve egyénre kell szabni egy online hirdetési kampányt, hogy az valóban eredményes legyen. Ne bízza akárkire, hiszen a pénzével játszik.

Nálunk, a Vírus Médiánál nemcsak alaposan, de szakmánkhoz való lelkesedésünk és érdeklődésünk miatt lelkiismeretesen végezzük a munkánkat, így - amennyiben szükségesnek ítéljük őket-, nálunk biztonságban tudja majd online hirdetéseit.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.