Milyen egy rossz és egy jó online marketing ügynökség 2017-ben?

Az internet rengeteg jót adott az emberiségnek, viszont nem szabad elfelejteni azt sem, hogy nagyon sokan ki is használják azt, hogy nem mindenki ért hozzá eléggé, így van rengeteg olyan online marketing ügynökség, mely nemhogy nem csinálja meg a neki kiszabott munkát, de szakmailag sincs azon a szinten, ahonnan megfelelő és felelősségteljes döntésekkel tudná segíteni egy cég online profiljának ismertségét.

Így fontos kiemelni néhány igen lényeges dolgot, melyek egyből arra engednek következtetni, hogy az online marketing ügynökség csak egy újabb átverés:

  • Nem értenek a webes felületek technikai felépítéséhez, emiatt nem tudnak egy előzetes SEO auditot végig csinálni.
  • Csak és kizárólag reklámokban és hirdetésekben tudnak gondolkodni.
  • Csak réspiacon lévő cégek első találati oldali organikus eredményeivel tudnak példálózni a referenciáik között.
  • Elavult belső rendszerük vagy dobozos szoftverük van, melyhez maguk sem értenek megfelelően, így saját maguk hírnevét is csak hirdetésekkel tudják növelni.


Ezzel szemben egy jó online marketing ügynökség sokkal kiterjedtebb szolgáltatásokkal kell, hogy rendelkezzen.

  • Professzionális, dokumentált SEO auditot kell tartsanak minden egyes online marketing kampány előtt. Így a későbbi hirdetések egy minőségi oldalra mutatnak, nem pedig egy elavult, régi, a Google által már rég nem támogatott kódolási eljárással készült site-ra.
  • Frappáns elgondolásaik vannak a hirdetések kialakításával kapcsolatban, mely nemcsak eladást jelent, hanem rendezvények, ingyenes termékbemutatók, stb. lehetőségeket foglalnak magukba, melyek maguktól hozzák be a vásárlókat.
  • Képesek felmutatni komoly referenciákat a nagyobb konkurenciákkal telített piaci szegmenseken.
  • Saját fejlesztésű vállalati rendszerük van, rendelkeznek komoly tapasztalattal rendelkező informatikusokkal is, nemcsak marketing szakemberekkel.

Így látszik, hogy egy komoly marketing ügynökség olyan, mint egy kicsi informatikai cég, mely épp az online marketing ágat öleli fel főképp, viszont rendelkezik megfelelő informatikai alaptudással, mely elengedhetetlen a sikeres kampányok lebonyolításában.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.