Milyen értékesítési stratégia hoz profitot 2018-ban?

Az online világ rohamosan fejlődik, így fontos bizonyos időközönként megnézni, hogy milyen változásokra érdemes odafigyelni az online értékesítési stratégia kidolgozásakor, hogy a lehető legjövedelmezőbb promóciók segítsék a vállalat eladásait. Nézzük meg, milyen változásokra számíthatunk 2018-ban!

SEO analízis

Ladával nem lehet Jaguár ellen versenyezni, s ez igaz a webes felületekre is. Ha egy oldalt nem ellenőriznek legalább negyedévente a technikai SEO szakemberek, könnyen megeshet, hogy elavulttá válik, mely negatív hatással van a webes felület online megjelenéseire. Emiatt az értékesítési stratégiának mindenképpen tartalmaznia kell rendszeres SEO auditot, melyben nagy hangsúlyt kell kapjon a mobilbarát kialakítás is.

Első az ügyfél

Ez az egyik legfontosabb értékesítési stratégia, hiszen az ügyfelektől beérkező hozzászólások, értékelések, kérdések vagy kérések mind segítik az ügyfélorientált biznisz modell kialakítását. Ez azért tud segíteni az eladásokon, mert ha tökéletesen tudja a cég, hogy milyen típusú vásárlói vannak, akkor könnyebben ki tudja elégíteni a felhasználói igényeket.

Lépjen kapcsolatba vásárlóival

A különféle közösségi média platformokon már lehetőség van rendezvényeket szervezni, élő online interjúkat készíteni, illetve nyereményjátékokat vagy egyéb céges rendezvényeket promótálni. Ezzel az értékesítési stratégiával még közelebb tud kerülni ügyfélköréhez, így könnyebben tudja elmélyíteni a vállalat, a termékek és az ügyfelek közti kapcsolatot.

Email marketing

Érdemes ezt az értékesítési stratégiát is figyelembe venni, hiszen ez az egyik legolcsóbb megoldás arra, hogy személyre szabott ajánlatokkal tudja vásárlásra csábítani klienseit.

Közösségi média

A közösségi média platformok remek lehetőséget nyújtanak arra, hogy a vállalatnak erősebb legyen az online jelenléte, így érdemes olyan oldalakon létrehozni vállalati profilokat, melyeket gyakran használnak az ügyfelek.

Blog

Az egyedi, értékes és hasznos tartalommal feltöltött blog bejegyzések nemcsak az online megbízhatóságot növelik, de több forgalmat is képesek behozni a különféle keresőkön keresztül, így ezt az értékesítési stratégiát is érdemes figyelembe venni, hogy a vállalat online megjelenése megbízható kezekben legyen.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.