Milyen linképítési stratégia szükséges abban az esetben, ha az ügyfél felhasználói nem szeretnek olvasni?

Sajnos a mostani fiatal felnőttek egyre kevesebbet olvasnak, mely nagy kár a marketingeseknek, hiszen régen elég volt egy-egy csinos cikket összeállítani egy gyönyörű celebbel egy magazinban, s másnap már rohantak is az emberek a boltokba az adott termékért.

Napjainkban már ez egy kicsit másképp van, hiszen szinte mindenki okostelefont használ, s mivel a böngészők és keresők egyedi felhasználói élményt nyújtanak, így szinte mindenkinek más lesz aznap a hír, a sportesemény vagy az adott napi pletyka. Emiatt lehet az, hogyha egymás mellé teszünk két készüléket, s ugyanazt a keresési kifejezést írjuk be, mások lesznek a találatok.

Erre még rájön az, hogy alig olvasnak a felhasználók, így ki lehet jelenteni, hogy fel van adva a lecke a marketingeseknek, hiszen így igazi kihívás a linképítés. Nézzük meg, hogy milyen eszközök állnak rendelkezésre, hogy azokat is el lehessen érni, akik nem szeretnek olvasni.

Megtörtént eset elmesélése - mert senkit sem érdekel a cég terméke

Az emberek gyakran menekülnek a szponzorált tartalmakról, mondván ők is el tudják dönteni, hogy mit akarnak megvenni, s mit nem. Igen ritka az is, hogy szponzorált tartalmakat olvassanak, mert ha már olvasnak, akkor az egy cuki cicáról fog szólni, egy politikus vicces elszólásáról vagy a legújabb elektromos autó fejlesztéséről.

A marketingeseknek emiatt fel kell ismerniük azokat a még jól működő szöveges, videós vagy hangalapú lehetőségeket, amelyekkel be tudnak vonzani új vásárlókat. Mivel senkit sem érdekel, hogy ez a mosószer - melynek ugyanaz a tulajdonosa, mint az előző reklámban szereplő mosószeré - ezért és ezért jobb, mint a többi, így nem a termékre kell helyezni a hangsúlyt.

Érdemes emiatt podcastokban szerepelni vagy YouTube interjúkra menni, ahol lehetőség van elmesélni egy személyes, megtörtént esetet, melyre a cég szolgáltatása adta a megoldást. Az emberek jobban reagálnak az emberi tényezőkre, mint a céges faktorokra, melyekre gyakran szeretik építeni a marketingesek a stratégiájukat, hiszen az a cél, hogy növeljék a profitot.

A lényeg itt az, hogy minél emberibb a történet, annál nagyobb lesz a siker, hiszen nem a termék lesz a középpontban, hanem a személyes élmény. Ezeket a tartalmakat pedig fel lehet használni a linképítés során, melyek nagyban segítik a céges backlinkek számának növelését.
 

Könnyen emészthető információ, átlátható szerkesztés, profi linképítés

Nyilván egy lézergépeket gyártó cég nem tud könnyen érthető szövegeket írni a termékei mellé, viszont képekkel, ábrákkal és videókkal még a legnehezebben emészthető információkat is könnyebb átadni.

A legtöbb ember amikor megnyit egy szöveges tartalmat, megnézi, hogy milyen hosszú. S ha csak szöveget lát, gyakran elmenekül, mondván neki nincs ideje erre, és egyébként is: nincs benne kép vagy videó, ami megszakítaná a monoton olvasást.

Fontos emiatt kombinálni. A szövegbe mindenképpen érdemes képeket és videókat is beilleszteni, hiszen így ezeket biztosan észreveszi és akár meg is nézi a felhasználó, s ha érdekli a téma, gyakran ezután el is olvassa a cikket.

Ez pedig értékes, releváns és nívós tartalom lesz, mely nagyon fontos a linképítés során. Az emberek főként azokat a tartalmakat lájkolják vagy osztják meg, melyeket arra érdemesnek tartanak.

Tehát a tartalomra, illetve arra, hogy a tartalom milyen formában van becsomagolva kell figyelni a linképítés során. Így bármilyen szöveges cikkből lehet képes vagy videós tartalmat készíteni, mely sokkal sikeresebb a keveset vagy alig olvasó közönség számára, mint egy hosszú, nehéz olvasmánynak és időigényesnek tűnő cikk.
  • Miről lehet felismerni a profi SEO szakembert?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2019.06.14.

    Miről lehet felismerni a profi SEO szakembert?

    Nehéz professzionális SEO specialistát találni, mert a többség vagy szabadúszóként élvezi a külföldi ügyfelektől érkező komoly összegeket, vagy itthon van eldugva egy jól menő ügynökségnél, aki képes mindent megtenni azért, hogy hosszú évekig az ő malmára hajtsa a vizet.

  • The best link building services in Hungary
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2019.06.12.

    The best link building services in Hungary

    We can’t ignore the importance of search engine optimization in the 21st century. SEO has become much more complicated over the past few years than it used to be, but it is still manageable and important for websites and companies offering products.